ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1389     |     کد : 7647

نخستين گردهمايي ملي هنر و گرافيك در تبريز برگزار مي‌شود

نخستين گردهمايي ملي «هنر و گرافيك» با حضور هنرمندان معاصر و برجسته اين عرصه، پنج خرداد در محل تالار مجتمع پتروشيمي تبريز برگزار مي‌شود...‌

نخستين گردهمايي ملي «هنر و گرافيك» با حضور هنرمندان معاصر و برجسته اين عرصه، پنج خرداد در محل تالار مجتمع پتروشيمي تبريز برگزار مي‌شود.‌
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، مرتضي سفيديان دبير اين همايش بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: در گردهمايي ملي هنر و گرافيك كه با حضور يك هزار ميهمان، كارشناس و متخصص اين عرصه برگزار مي‌شود اساتيد مطرحي همچون قباد شيوا و فرشيد مثقالي حضور دارند.
وي افزود: حضور بزرگان حوزه گرافيك در همايش مزبور بر اين اساس بوده كه علاوه بر امكان شناسايي استعدادهاي بزرگ و مطرح در اين هنر، راهكارهاي حضور هنر گرافيك در عرصه اقتصاد و صنعت كشور نيز بررسي و اجرايي شود.
سفيديان ابراز اميدواري كرد، اين گردهمايي و آشنايي با پيشكسوتان هنر طراحي و گرافيك ايران بيش از پيش در علمي شدن حوزه گرافيك موثر بوده و فضايي براي جوانان خلاق و نيروهاي كاري حرفه‌اي فراهم آورد.
وي خاطرنشان كرد: كشورهاي پيشرفته جهان همان قدر كه در عرصه توليد سرمايه‌گذاري مي‌كنند در تبليغات‌ و بسته‌بندي نيز آخرين متدها و روش‌ها را به كار مي‌گيرند تا كميت و كيفيت محصولات‌شان از ‌رقابت‌هاي جهاني باز نماند.
سفيديان اظهار داشت: اين در حالي است كه در ايران هنوز هنر گرافيك جايگاهي در صنعت باز نكرده و كم‌تر صنعتكاري از اين هنر براي معرفي محصول خود استفاده مي‌كند.
دبير كنگره ملي هنر و گرافيك تصريح كرد: با همراه كردن هنر و صنعت، مانگاري نام، نشان و آرم سازماني بخش صنعتي كشور در اذهان تثبيت شود.
وي يادآور شد: ‌گردهمايي ملي هنر و گرافيك با همكاري و مشاركت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي و شهرداري تبريز پنجم خرداد سالجاري در تبريز برگزار مي‌شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 29 ارديبهشت 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode