ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 16 تير 1392     |     کد : 56184

سرمایه‌گذاری عبادت است/آذربایجان ‌شرقی توانمندی‌های فراوانی دارد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: در متون دینی اسلام به تولید و تجارت تاکید فراوان شده و باید توجه داشت که عبادت تنها نماز و روزه نیست بلکه سرمایه‌گذاری نیز خدمت به مردم و نوعی عبادت محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: در متون دینی اسلام به تولید و تجارت تاکید فراوان شده و باید توجه داشت که عبادت تنها نماز و روزه نیست بلکه سرمایه‌گذاری نیز خدمت به مردم و نوعی عبادت محسوب می‌شود.
خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذاری عبادت است/آذربایجان ‌شرقی توانمندی‌های فراوانی دارد Tweet
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری بعد از ظهر امروز در چهارمین همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌ها و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری و تجاری آذربایجان‌ شرقی در تبریز اظهار کرد: اسلام صنعت، تجارت و زراعت را به عنوان عبادت معرفی می‌کند چرا که در این کارها هم سرمایه‌گذار سود می‌برد و هم برای افراد بیکار، اشتغالزایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در میان مسئولیت‌ها، سرمایه‌گذاری در صنعت، تجارت، زراعت، صنایع تبدیلی، توسعه عمران و آگاهی در شهرها از اهمیت زیادی برخوردار است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی قطب مهم فعالیت‌های اقتصادی و تجاری ایران است، افزود: این استان به علت توانمندی‌های بالای اقتصادی و صنعتی، نیروی انسانی متعهد و متخصص و ظرفیت‌های معدنی و طبیعی تبدیل به قطب صنعتی کشور شده و برای اجرای پروژه‌های مختلف آمادگی کامل دارد.

آیت‌الله مجتهدشبستری تاکید کرد: هر چند در گذشته تهران به عنوان پایتخت کشور معرفی شده ولی امروز بنا شده تمرکززدایی شود و اکنون استان‌ها با توانمندی‌های مختلف خود این تمامیت‌خواهی را از تهران که پایتخت سیاسی کشور است، گرفته‌اند، با این حال آذربایجان ‌شرقی به دلیل داشتن مردمانی فهیم، غیرتمند و با دانش همچنان از توانمندی‌های بیشتری برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ شرقی با اشاره به حمایت‌های رهبر انقلاب و دولت از سرمایه‌گذاران یادآور شد: اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی موجب افزایش سهم بخش خصوصی در فعالیت‌های مختلف اقتصادی کشور شده و قوای مجریه و مقننه نیز در این زمینه گام‌های مهمی برداشته‌اند.

وی امنیت و آرامش موجود در ایران را برای سرمایه‌گذاران خارجی امری سودمند عنوان کرد و افزود: در متون دینی اسلام به تولید و تجارت تاکید فراوان شده و باید توجه داشت که عبادت تنها نماز و روزه نیست بلکه سرمایه‌گذاری نیز خدمت به مردم و نوعی عبادت محسوب می‌شود.

آیت‌الله مجتهدشبستری یادآور شد: هم‌اکنون نیز با انتخاب شایسته دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم، با شناختی که از ایشان دارم مطمئنم از سرمایه‌گذاران خارجی حمایت خواهند کرد و قطعاً این حمایت‌ها اثربخش خواهد بود.


نوشته شده در   يکشنبه 16 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode