ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 4 تير 1392     |     کد : 55615

چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تبریز برگزار می‌شود

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در 15 و 16 تیرماه در تبریز گفت: اگر خواهان اشتغال و تشکیل زندگی برای جوانان‌مان هستیم، باید از فرهنگ سرمایه‌گذاری تبعیت کنیم.

15 و 16 تیرماه

چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تبریز برگزار می‌شود

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در 15 و 16 تیرماه در تبریز گفت: اگر خواهان اشتغال و تشکیل زندگی برای جوانان‌مان هستیم، باید از فرهنگ سرمایه‌گذاری تبعیت کنیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از جلفا، احمد علیرضابیگی عصر امروز در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه تولید شمش فولادی مجتمع فولاد آذرآبادگان ارس اظهار کرد: تولید سالیانه فولاد در استان آذربایجان شرقی حدود 3 میلیون و 500 هزار تن است که این میزان تولید، تا پیش از این، بی‌سابقه بوده ‌است.

توسعه متناجنس و هماهنگ منطقه آزاد ارس در حوزه‌های مختلف توسعه کشاورزی و گردشگری و پردیس‌های دانشگاهی، رونق بیش از پیش این منطقه را درپی خواهد داشت.

وی با اشاره به پیشینه 10 ساله فعالیت منطقه آزاد ارس، خاطرنشان کرد: تبیین ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه آزاد ارس به سرمایه‌گذاران مختلف داخلی و خارجی ضروری است.

علیرضابیگی با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در 15 و 16 تیرماه تصریح کرد: این همایش، تنها همایش بین‌المللی در حوزه سرمایه‌گذاری کشور است و محصور شدن همایش ملی سرمایه‌گذاری در جریان این همایش، دستاورد بزرگی است که باعث مطرح شدن تبریز، به عنوان نماد سرمایه‌گذاری خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: این امر نشان‌دهنده توفیق سیاست‌گذاری‌های اقتصادی بوده و دلگرمی هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران را برای حضور فعال در فرصت‌های اقتصادی استان، در پی خواهد داشت.

وی افزود: منطقه آزاد ارس از جایگاه ویژه‌ای در این همایش برخوردار بوده و با تحقق این جایگاه، حضور سرمایه‌گذار در یک حوزه خاص، باعث توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه‌ای دیگر خواهد شد.

علیرضابیگی یادآور شد: قابلیت‌های منطقه آزاد ارس در سال‌های نخستین تأسیس این منطقه نیز بارز بود اما با این حال، امروز با برطرف شدن غبار غفلت از این جواهر ارزشمند، قابلیت‌های مختلف منطقه آزاد ارس متجلی شده است که این امر مرهون ابتکار مدیریت این منطقه و همدلی سایر مسئولان محلی است.

استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: خرسندیم که امروز توانستیم با عرضه زیرساخت‌ها در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی، علاوه‌بر سرمایه‌گذاری داخلی، به رشد سرمایه‌گذاری خارجی منطقه نیز کمک کنیم.

وی، جمهوری اسلامی ایران را از مستعدترین کشورها در مباحث سرمایه‌گذاری خواند و خاطرنشان کرد: دستاوردهایی از قبیل پروژه تولید شمش فولادی مجتمع فولاد آذرآبادگان ارس با سرمایه‌گذاری 285 میلیارد ریال در فاز اول و ظرفیت سالانه یکصد هزار تن، با خون دل خوردن به ثمر رسیده‌است؛ بنابراین همه باید قدردان فرصت‌های اقتصادی باشیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر حمایت از فرصت‌های سرمایه‌گذاری گفت: در شرایطی در جای‌جای جهان، افراد سرمایه‌گذار مورد تکریم و احترام ویژه قرار می‌گیرند، نباید اتفاقی رخ دهد که رغبت و انگیزه سرمایه‌گذار را جهت حضور فعال در فرصت‌های اقتصادی منطقه، از بین ببرد.

وی همچنین در ابتدای سخنان خود، با گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت ولی‌عصر (عج) و خلق حماسه سیاسی ملت ایران، گفت: با تحقق این حماسه باشکوه، ظهور و بروز جمهوری اسلامی ایران با قدرت بیشتری در عرصه جهانی متجلی شده و حماسه اقتصادی ملت ایران را در پی خواهد داشت.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: این حماسه جاودانه، آغاز یک حرکت دامنه‌دار و وسیع در راستای تحقق حماسه اقتصادی است.


نوشته شده در   سه شنبه 4 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode