ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 29 مهر 1388     |     کد : 5190

گردهمايي مديران ادارات تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

گردهمايي مديران ادارت تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با حضور مدير كل،معاون اداري و مالي، معاون فرهنگي – تبليغي، مسؤول دارالقران الكريم و مسؤول امور شهرستانهاو مسؤول روابط عمومي و روساي شهرستانهاي استان در محل سالن جلسات اداره كل برگزار شد...

گردهمايي مديران ادارت تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با حضور مدير كل،معاون اداري و مالي، معاون فرهنگي – تبليغي، مسؤول دارالقران الكريم و مسؤول امور شهرستانهاو مسؤول روابط عمومي و روساي شهرستانهاي استان در محل سالن جلسات اداره كل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، در اين نشست صمد پاگرد مسؤول امور شهرستانهاي استان نيز در راستاي اجراي شاخص هاي ارسالي از سوي سازمان تبليغات اسلامي مرکز تأكيد كرده خواستار اجراي برنامه هاي فرهنگي بر اساس شيوه نامه ها شد و توجه ويژه به استعدادها و پتانسيل هاي بومي منطقه شد.

حجت الاسلام احمد حميدي معاون فرهنگي اداره كل ضمن ارائه گزارشي از برگزاري برنامه هاي نيمه اول سالجاري من جمله اعتكاف، طرح اوقات فراغت و كسب رتبه برتر در برگزاري گفتمانهاي ديني به شيوه هاي كارگاهي و همايشي اشاره كرد و گفت: اين موفقيت را مديون كار گروهي و تلاش مجموعه فرهنگي اداره هستيم و در گفتمانهاي ديني مدارس، دانشگاه ها و مساجد از اولويت برخوردار بوده اند و در عين حال از مكانهاي تفريحي، نمايشگاه ها و ساير مراكزي كه جوانان و نوجوانان جامعه در آن حضور دارند غافل نبوده ايم.

وي در ادامه از مسؤولين شهرستانهاي اهر و بستان آباد به عنوان برترينهاي گفتمان قدرداني كرده افزود: در نيمه دوم سال نيز برگزاري كنگره شعر عاشورا را در پيش رو داريم كه از اهميت ويژه اي برخوردار است و در بحث آماده سازي نوحه هاي كف دستي بايد تلاش همه جانبه اي را با استفاده از شعرا و ادباي استان به عمل آوريم.

در ادامه اين نشست حجت الاسلام ميكائيل اسكندري رئيس دارالقرآن الكريم نيز با ارائه گزارش عملكرد شش ماهه، از فعاليتهاي قرآني شهرستانهاي اهر و شبستر و صدور گواهينامه شهرستان ملكان قدرداني كرد.

وي همچنين از برگزاري جشنواره قرآني با در آستانه دهه فجر امسال خبر داده، تصريح كرد: اين مسابقه در شهرستانها از نيمه دي ماه برگزار مي شود و در دهه فجر به صورت استاني در مركز استان برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: ترويج فرهنگ غني قرآني در بين نسل آينده ساز و ايجاد جامعه متعالي قرآني، همچنين استفاده از ابعاد هنري قرآن كريم و ارائه الگوهاي جديد، شناسايي، ايجاد حس رقابت سالم بر اساس اصل قرآني "فاستبقوا الخيرات" و ارتقاي معلومات قرآني از اهداف اين نشست است.

وي ادامه داد: در اين طرح كودكان و نوجوانان كمتر از 17 سال در پنج گروه سني و در رشته هاي "حفظ، مفاهيم، خوشنويسي، مقاله نويسي، سرود و نقاشي" كه متناسب با گروه هاي سني مختلف پيش بيني شده است در دو مرحله شهرستاني و استاني باهم رقابت نموده و پس از مشخص شدن نفرات برتر هداياي ايشان طي مراسمي اهدا خواهد شد.

اسكندري ادامه داد: طرح آموزشيار قراني در روستاها و بخش هاي كوچك نيز از اين پس به اجرا درخواهد آمد.

لازم به ذكر است: در ادامه هر يك از مديران شهرستانها به ارائه گزارش 6 ماهه خود و برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي ماه هاي اتي پرداختند.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 29 مهر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode