ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 شهريور 1391     |     کد : 42421

سومین جشنواره تئاتر ماه به پایان رسید

سومین جشنواره استانی تئاتر ماه با معرفی نفرات و گروههای برتر به پایان کار خود رسید...

 خبرگزاری مهر: سومین جشنواره استانی تئاتر "ماه" با معرفی نفرات و گروههای برتر به پایان کار خود رسید.
به گزارش خبرنگار مهر،سومین جشنواره استانی تئاتر 'ماه' توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی طی 4روز برگزارو شامگاه پنجشنبه در مجتمع 29بهمن تبریز با معرفی گروهها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

دربرنامه اختتامیه این جشنواره که با حضور مسئولین و علاقمندان این رشته برگزارشد هیئت داوران به ترتیب در بخش های مختلف نفرات و گروههای زیر را به عنوان منتخب اعلام کردند.

در بخش طراحی نور این جشنواره، بر اساس نظر هیات داوران جایزه بهترین طراحی، شامل لوح تقدیر و دو میلیون ریال پاداش نقدی به 'رامین خاکی' برای طراحی نور نمایش 'گزارش به بالا' از مراغه اهدا شد.

در بخش موسیقی صحنه نیز هیات داوران هیچ گروهی را حائزشرایط کسب رتبه ندانست.

همچنین در طراحی صحنه با تقدیر شفاهی از 'کمال پرناک'، طراح صحنه نمایش 'خط سرخ' از تبریز و 'رامین ریاضی' کارگردان 'منطقه صفر سخی داد' جایزه بهترین طراحی صحنه شامل لوح تقدیر و سه میلیون ریال پاداش نقدی به 'فریون ولایی' به خاطر طراحی صحنه نمایش 'گزارش به بالا' اهدا شد.

در بخش بهترین بازیگر زن هیات داوران با تقدیر از حضور چشمگیر خانم ها در عرصه نمایش و حضور موثر و تعدد آنان در بخش انتخاب، همسانی و همسطحی پاره ای نقش ها در چند بخش بازیگران برتر را به صورت مشترک انتخاب کرد.

در این بخش با تقدیر شفاهی از 'زهرا ابراهیمی' به خاطر ایفای نقش در نمایش 'برجک شماره 37' از آذرشهر و 'مینو نوبهاری' به خاطر بازی در نمایش 'سه شنبه چهلم' از تبریز، جایزه سوم به طور مشترک شامل لوح تقدیر و دو میلیون ریال پاداش نقدی به 'مریم برومند مطلق' بازیگر گزارش به بالا از مراغه، 'فیروزه نعمتی' بازیگر 'فرودگاه' از تبریز و 'سیما جالبی' نقش آفرین نمایش "گزارش به بالا"اهدا شد.

در این بخش همچنین با دریافت لوح تقدیر و سه میلیون ریال پاداش نقدی، 'ساناز عزیزی' از مرند به خاطر بازی در نمایش 'ضربانی که قبلم را به تپش انداخت' و 'نسرین مرادی' به خاطر ایفای نقش در نمایش 'خط سرخ' هر دو از تبریز به طور مشترک به عنوان نفرات دوم مورد تقدیر قرار گرفتند.

جایزه نخست این بخش شامل لوح تقدیر و پاداش نقدی پنج میلیون ریالی به 'سیویل شیرگیر' به خاطر بازی در نمایش منطقه صفر سخی داد تقدیم شد.

در بخش بهترین بازیگر مرد هم، با تقدیر ویژه از 'سجاد توفیق' بازیگر و نوازنده نمایش گزارش به بالا با اهدای لوح تقدیر و سه میلیون ریال پاداش نقدی، لوح تقدیر و سه میلیون ریال پاداش نقدی به صورت مشترک به 'سیامک افسایی' بازیگر نمایش 'هفت سین سال 63' از تبریز و 'امین خان زاده' به خاطر ایفای نقش در نمایش گزارش به بالا تعلق گرفت.

جایزه دوم این بخش شامل لوح تقدیر به همراه پنج میلیون ریال پاداش نقدی به جمال ساقی نژاد بازیگر"منطقه صفر سخی داد" اهدا شد.

جایزه نخست این بخش شامل لوح تقدیر به همراه هفت میلیون ریال را نیز "هادی افتخارزاده" به خاطر بازی در گزارش به بالا از آن خود کرد.

در بخش متن یا نمایشنامه هم از "ایوب آقاخانی" نویسنده نمایشنامه منطقه صفر سخی داد و "حمیدرضا نعمتی" نمایشنامه نویس خط سرخ تقدیر شد و با نبود قضاوت هیات داوران جایزه سوم شامل لوح تقدیر به همراه دو میلیون ریال به "علی میرزا عمادی" نویسنده هفت سین سال 63 تعلق گرفت.

جایزه دوم این بخش هم شامل لوح تقدیر با پنج میلیون ریال را "فریدون ولایی'"نمایشنامه نویس گزارش به بالا به خود اختصاص داد.

در این بخش هیئت داوران در خصوص انتخاب بازیگر اول چشم امید به آینده دارد.

در بخش کارگردانی، جایزه سوم شامل لوح تقدیر به همراه سه میلیون ریال تقدیم 'سیروس مصطفی' شد.
جایزه دوم این بخش شامل لوح تقدیر و پنج میلیون ریال پاداش نقدی را هم 'رامین ریاضی' به خود اختصاص داد.
جایزه نخست این بخش شامل لوح تقدیر به همراه هفت میلیون ریال به 'فریدون ولایی' تقدیم شد.

همچنین هیئت داوران در بخش صحنه ای نمایش های "گزارش به بالا" و "منطقه صفر سخی داد" را به عنوان آثار برتر معرفی کرد.

در بخش خیابانی نیز "مردی که روزنامه شد" عنوان برتر را به خود اختصاص داد که به همراه دو نمایش صحنه ای برتر برای شرکت در جشنواره های منطقه ای و کشور معرفی شدند.


نوشته شده در   جمعه 17 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode