ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 25 بهمن 1390     |     کد : 32753

جنگ نرم غرب علیه جمهوری اسلامی، مقابله نرم می طلبد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: جنگ نرم جهان غرب علیه جمهوری اسلامی، مقابله نرم می طلبد و در این راه دستگاه های فرهنگی نقش اصلی و محوری برعهده دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: جنگ نرم غرب علیه جمهوری اسلامی، مقابله نرم می طلبد 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: جنگ نرم جهان غرب علیه جمهوری اسلامی، مقابله نرم می طلبد و در این راه دستگاه های فرهنگی نقش اصلی و محوری برعهده دارند.


آیت الله محسن مجتهدشبستری روز دوشنبه در همایش تجلیل از نخبگان قرآنی استان، افزود: دشمنان اسلام و قرآن به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریكا همیشه در صدد خاموشی نور الهی در ممالك اسلامی هستند و هر قدر بتوانیم در مقابل جنگ نرم دشمن با مقابله نرم ایستادگی كنیم، موفق تر خواهیم بود.

وی، یكی از بهترین راه های مقابله نرم با دشمنان را ترویج و آموزش فرهنگ قرآنی دانست و اظهاركرد: با نهادینه سازی چنین فرهنگ اصیل و معنوی می توان به راحتی ترفندهای نرم دشمنان را كه متوجه قشر جوان جامعه است، خنثی نمود.

آیت الله مجتهدشبستری، با بیان اینكه نورانیت قرآن شفای امراض روحی و جسمی است، گفت: نخبگان، حافظان و عاملان آموزه های قرآنی نقش محوری در سعادت دنیوی و اخروی جامعه بشری دارند.

وی، با تاكید بر اینكه تعمق و تدبر در مفاهیم آیات و عمل به آموزه های قرآنی نیاز امروز جامعه اسلامی است، اضافه كرد: بسیاری از معضلات جامعه نشأت گرفته از مهجوریت آیات قرآن در زندگی بشری است و بر این اساس باید تمام شئون زندگی مطابق با معیارهای قرآنی باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ملت ایران 33 سال قبل با عمل به قرآن كریم به هدف خود دست یافت و امت اسلامی می تواند با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی و عمل به آیات و آموزه های قرآن مجید از زیر بار ظلم ستمكاران خارج شوند.

مدیركل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی نیز در این همایش، هدف از آنرا تشویق و ترغیب مردم به ویژه جوانان برای قرائت قرآن و آشنایی بیشتر با این كتاب آسمانی و همچنین تجلیل شایسته از فعالان قرآنی استان عنوان كرد.

حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، از راه اندازی پردیس قرآنی در محل پارك مفاخر تبریز(طوبی) خبر داد و گفت: تمام عوامل بازدارنده در مسیر توسعه و عمران حقیقی موقوفات باید شناسایی و با استفاده از راهكارهای كارشناسانه مورد رسیدگی قرار گیرد.

در این همایش از 116 فعال عرصه قرآن آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.



نوشته شده در   سه شنبه 25 بهمن 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode