ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 2 آذر 1390     |     کد : 28726

دشمن براي مبارزه با اسلام ، ايران را نشانه رفته است

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز گفت: دشمنان اسلام براي خشكاندن ريشه هاي اسلام در جهان ، انقلاب اسلامي و ايران را نشانه رفته‌اند.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز گفت: دشمنان اسلام براي خشكاندن ريشه هاي اسلام در جهان ، انقلاب اسلامي و ايران را نشانه رفته‌اند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز ، آيت الله محسن مجتهد شبستري در همايش روحانيون تبريز در آستانه ماه محرم كه به همت اداره كل تبليغات اسلامي استان برگزار شد اظهار داشت: تولد نظام جمهوري اسلامي ايران در منطقه تحولي در سيستم حكومتي جهان به وجود آورد كه يك ركن آن اسلام و احكام آن و ركن ديگرش نهضت عاشوراست و همين امر موجب شده تا دشمنان اسلام به هر روشي براي به زانو در آوردن آن اقدام كنند.

وي تهديدات اخير آمريكا و هم پيمانانش عليه كشور را بلوفي براي زور آزمايي با نظام اسلامي عنوان كرد و افزود: موضع گيري هاي صريح رهبر معظم انقلاب و تذكر به اين قدرت هاي پوشالي براي خاتمه دادن به تهديدات باعث شد تا بعد از 48 ساعت همه كشورهاي مدعي انتخاب گزينه حمله نظامي به ايران عقب نشيني كنند.

امام جمعه تبريز در ادامه اين همايش گفت: روحانيت به عنوان سربازان اسلام وظيفه دارند شرايط فعلي خود را به علوم روز براي پاسخگويي به نياز مخاطبان تحصيلكرده مجهز و با استناد منطقي رفع ابهام كنند .

آيت الله شبستري، تهاجم فرهنگي را تنها نقطه اميد دشمنان نظام دانست و اظهار داشت: در منابر دهه محرم كه فرصتي مغتنم براي ترويج فرهنگ حسيني است بايد مقدماتي از سوي روحانيت براي مجالس عزاداري در زمينه‌هاي غيرت ديني ، بصيرت ، شجاعت ، عزت نفس ، استقامت ، ايثار و شهادت ، آزادي خواهي ، امر به معروف و نهي از منكر ، ظلم ستيزي و اخلاص بيان شود.

وي در خصوص ورورد روحانيت به مسايل سياسي در آستانه انتخابات نيز گفت: خط ولايت بهترين خط سياسي براي روحانيت است و ترويج فرهنگ مردمسالاري ديني بايد اساس اين تبليغات سياسي باشد.


نوشته شده در   چهارشنبه 2 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode