ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 29 آبان 1390     |     کد : 28560

تبریز میزبان همایش خزان دیکتاتورها در بهار بیداری ملتها می‌شود

همایش خزان دیکتاتورها در بهار بیداری ملتها همزمان با بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و غربی همچنین در گرماگرم جنبش وال استریت در تبریز برگزار می‌شود.

اول آذرماه؛ تبریز میزبان همایش "خزان دیکتاتورها در بهار بیداری ملت‌ها" می‌شود 
همایش "خزان دیکتاتورها در بهار بیداری ملت‌ها" همزمان با بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و غربی همچنین در گرماگرم جنبش وال استریت در تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دفتر منطقه هفت کمیسیون حقوق بشر اسلامی، میر هاشم حسینی دبیر اجرایی این همایش "حق تعیین سرنوشت ملت‌ها در موازین بین‌المللی و اندیشه اسلامی"، "حق اعتراض در برابر نقض حقوق در موازین بین‌الملل" و "قیام در برابر ظلم در اندیشه اسلامی" را از جمله محورهای مورد بحث در این همایش عنوان کرد.
وی گفت: حرکت‌های اخیر ناشی از بیداری اسلامی منبعث از انقلاب اسلامی نشان داد که مردم اگر متحد و مقاوم باشند، حاکمان مزدور و وابسته با وجود برخورداری از قدرت و حامیان منطقه‌ای و جهانی نمی‌توانند در مقابل خواست ملت‌ها ایستادگی کنند و ناگزیر و برخلاف میلشان باید به مطالبات مردم تن دهند و کشور را ترک و یا همچون صدام و معمر قذافی به شکل خفت‌بار و مفتضحانه‌ای از بین بروند.
حسینی با بیان اینکه انتظار می‌رود مبارزات مردم در یمن، عربستان و بحرین نیز گام‌های بعدی بیداری اسلامی باشد، ادامه داد: کشورهای غربی به‌ خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی به درستی به این واقعیت میدانی دست یافته‌اند که پایگاه‌های آنان در جهان اسلام، یکی پس از دیگری از دست‌نشاندگان آنها تهی شده و این مردم هستند که نظام سیاسی خود را با براساس استقلال‌خواهی و کرامت انسانی بنیان می‌نهند.
حسینی با بیان اینکه تشدید موج اسلام خواهی و عدالت خواهی به سرعت منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و کشورهای غربی را در برگرفته است، افزود: این رخدادها زمینه شکست برای نظام سلطه و هم‌پیمانان آنها بوده و خزان دیکتاتورها محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه سیر تحولات در خیزش‌های اسلامی و جنبش وال‌استریت، چشم‌انداز روشنی را برای مخالفان حکومت‌های استبدادی و وابسته ترسیم کرده است، بیان کرد: اگر چه شرایط کشورهای اسلامی ممکن است با دیگر نظام‌های سیاسی در غرب متفاوت باشد ولی همگرایی ملت‌ها برای تحقق عدالت و اراده مقابله با زمامداران دست‌نشانده، مخرج مشترک همه رخدادهای کنونی جهان است.
حسینی خاطرنشان کرد: همایش "خزان دیکتاتورها در بهار بیداری ملت‌ها" روز سه‌شنبه یکم آذرماه ساعت 10 صبح در محل تالار استاد جعفری دانشگاه پیام‌نور تبریز با سخنرانی حجت‌الاسلام مالک‌اژدر شریفی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، علی عبادیان رئیس دانشگاه پیام‌نور استان آذربایجان‌شرقی و نسرین پیرسمساری دبیر کمیته زنان و کودکان شمال‌غرب کشور همچنین تعداد دیگری از اساتید حقوق برگزار می‌شود.


نوشته شده در   يکشنبه 29 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode