ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 19 مهر 1390     |     کد : 26624

سومين « جشنواره خورشيد خراسان » در شهرستان هريس برگزار شد

همزمان با ولادت امام الرئوف حضرت علي بن موسي الرضا عليه السلام سومين « جشنواره خورشيد خراسان » در شهرستان هريس برگزار شد.

همزمان با ولادت امام الرئوف حضرت علي بن موسي الرضا عليه السلام سومين « جشنواره خورشيد خراسان » در شهرستان هريس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي، حجت الاسلام اباذري رئيس اداره تبليغات اسلامي هريس گفت : اين مراسم با سخنراني امام جمعه شهرستان هريس ، و با حضور رئيس اداره تبليغات اسلامي ، بخشدار ، روحانيت معظم منطقه ، مسئولين ادارات ، و عموم مردم برگزار شد.

حجت الاسلام احمدي امام جمعه شهرستان هريس در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي طي سخناني ضمن تقدير از فعاليت هاي چشمگير هيئت محوري حضرت علي بن موسي الرضا عليه السلام در برگزاري مراسمات مختلف مذهبي ، جهت گسترش اين جشنواره و تعميق بخشيدن به محتواي آن خواستار تشکيل کانون فرهنگي امام رضا عليه السلام توسط هيئت مزبور از آستان قدس رضوي شد.

وي در ادامه اظهار داشت : صرف اعتقاد به امامت کافي نيست و بايد به فرامين و دستورات و احکام آن نيز عمل شود و علاوه بر ولايت پذير بودن بايد ولايت مدار نيز بود و به اقامه نماز با سه خصوصيت ، در اول وقت ، در مسجد ، و به صورت جماعت توجه داشت.

در ادامه حجت الاسلام بيگي مدير کل سابق اوقاف و امور خيريه استان آذربايجان غربي طي سخناني با اشاره به حديثي از امام رضا عليه السلام گفت: در شخص مومن بايد سه خصوصيت باشد يک خصلت از خدا که پوشاندن عيوب مردم (ستارالعيوب)است و يک خصلت از پيامبر که مدارا نمودن با مردم و خصلت ديگر از امام که صبر نمودن در برابر مشکلات است .

اين برنامه با مولود خواني و اجراي برنامه هاي شاد و متنوع ادامه و به قيد قرعه به سه نفر کمک هزينه سفر مشهد مقدس اهداء گرديد .


نوشته شده در   سه شنبه 19 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode