ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 31 شهريور 1390     |     کد : 25688

پنجمین جشنواره شعر پایداری در آذربایجان شرقی برگزار می شود

معاون ادبی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از برگزاری پنجمین جشنواره استانی شعر پایداری با محوریت بیداری اسلامی خبر داد.

 معاون ادبی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از برگزاری پنجمین جشنواره استانی شعر پایداری با محوریت بیداری اسلامی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، رضا قلیزاده اظهار داشت: توجه به آفرینش‌های ادبی پیرامون موضوع بیداری اسلامی از رویکردهای جدید پنجمین جشنواره استانی شعر پایداری است.
وی با بیان این‌که آثار برگزیده همزمان با آغاز هفته بسیج در روز دوم آذر معرفی و تقدیر خواهند شد، افزود: توجه به شعر دفاع مقدس، بهره گیری شعر دفاع مقدس از مضامین و مفاهیم عاشورایی و شعر کودک و نوجوان در حوزه دفاع مقدس، موضوعات شرکت در این جشنواره است.
معاون ادبی بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس با اشاره به انعکاس موج بیداری اسلامی در آثار شاعران جوان تصریح کرد: موضوع شعر مقاومت ملل در برگزاری پنجمین جشنواره استانی شعر پایداری با تاکید بر بیداری اسلامی برگزار می شود.
وی آخرین مهلت شرکت در این جشنواره را بیستم آبان عنوان کرد و یادآور شد: شاعران استان می توانند آثار خود را در هر کدام از موضوعات مرتبط با جشنواره، در دو بخش فارسی و ترکی به دبیرخانه این جشنواره؛ به نشانی تبریز، خیابان آزادی، میدان دفاع مقدس، کوچه شهید آشتاب پلاک هفت ارسال کنند.
معاون ادبی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس همچنین با اشاره به نقش شعر در گسترش ارزش های دفاع مقدس گفت: شعر پایداری برآمده از حماسه های همیشه جاوید ملتی است که باورهای متبلور از ایمان، عشق، شرف، یگانگی و ایستادگی را به نمایش می گذارد.



نوشته شده در   پنجشنبه 31 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode