ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 29 شهريور 1390     |     کد : 25587

آیت‌الله مجتهد شبستری: ایران در حال تبدیل شدن به یک ابرقدرت جهانی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ایران از نظر سیاسی و اقتصادی در حال تبدیل شدن به یک ابرقدرت جهانی است و این مسئله را دشمنان اسلام به خوبی درک کرده و در مقابل آن سنگ‌اندازی می‌کنند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ایران از نظر سیاسی و اقتصادی در حال تبدیل شدن به یک ابرقدرت جهانی است و این مسئله را دشمنان اسلام به خوبی درک کرده و در مقابل آن سنگ‌اندازی می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در نخستین همایش تبیین وظایف انجمن‌های اسلامی کارخانجات در سال جهاد اقتصادی که در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: در دین مقدس اسلام تولید قداست خاصی دارد و وجود همین روحیه آثار عبادی و معنوی را نیز بر آن مترتب کرده و انسان خلاق و کارآفرین را شایسته تقدیر کرده است.
وی افزود: با چنین رویکردی در دین اسلام است که رهبر معظم انقلاب دستور جهاد اقتصادی را صادر فرموده‌اند و این امر با توفیقات عدیده‌ای که در زمینه‌های مختلف علمی و نظامی به دست آمده دور از انتظار نیست.
امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به اینکه اکنون ایران به عنوان یک قدرت جهانی در زمینه‌های نظامی به خودکفایی رسیده و رزمایش اخیر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی این مسئله را اثبات کرد، گفت: در بحث پیشرفت‌های علمی نیز جوانان کشورمان وارد خط مقدم جهاد علمی شده‌اند و افتخارات ارزشمندی را برای نظام اسلامی رقم می‌زنند.
آیت‌الله مجتهد شبستری با بیان اینکه در شرایط فعلی اولویت تمام دستگاه‌های اجرایی و افراد ذی‌ربط و مسئول پرداختن به مسئله جهاد اقتصادی است، وضعیت فعلی را قابل قبول ندانسته و تلاش بیشتر را برای رسیدن به رشد جهشی در این حوزه که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است خواستار شد.
وی همچنین ارائه گزارشات به دور از مبالغه و ملاحظه‌کاری برای به دست آوردن بیلان کار صحیح در پایان سال را امری ضروری دانست و اظهار داشت: امیدواریم مردم اذربایجان همانگونه که در امر دین غیرت دینی دارند در بحث تحقق اهداف سال جهاد اقتصادی نیز اسوه‌ای برای دیگر استان‌های کشور شوند.
نماینده ولی فقیه در استان، نقش انجمن‌های اسلامی در تحقق این اهداف را ارزشمند توصیف کرد و گفت: تلاش انجمن‌های اسلامی باید در توجه دادن کارگران کارخانجات به فریضه بودن فرمان رهبر انقلاب مبنی بر جهاد اقتصادی باشد تا روحیه و فرهنگ کار با قدرت و شدت بیشتری در محیط های کار پیاده شده و به تبع آن پیشرفت روزافزون را برای نظام اسلامی شاهد باشیم.
آیت‌الله مجتهد شبستری، خنثی‌سازی توطئه‌های بیگانگان توسط انجمن‌های اسلامی از طریق برنامه‌های فرهنگی و هنری در کارخانجات را یکی از ضروری‌ترین اقدامات این انجمن در شرایط فعلی عنوان کرد.



نوشته شده در   سه شنبه 29 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode