ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 2 مرداد 1390     |     کد : 22838

امام جمعه تبريز: خاطره تلخ مجلس ششم نبايد در مجالس آينده تكرار شود

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز گفت: خاطره تلخ و تاسف بار مجلس ششم نبايد در مجالس آينده تكرار شود و در اين خصوص همه بايد هوشياري خود را حفظ نمايند.

 نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز گفت: خاطره تلخ و تاسف بار مجلس ششم نبايد در مجالس آينده تكرار شود و در اين خصوص همه بايد هوشياري خود را حفظ نمايند.

به گزارش ايرنا، آيت الله محسن مجتهدشبستري روز شنبه در همايش روحانيون استان آذربايجان شرقي در مسجد جامع تبريز، افزود: طرح مسائل حاشيه اي و تفرقه افكن در كشور با توجه به شرايط موجود صلاح نيست و با توجه به نزديك شدن انتخابات آينده مجلس، همه آحاد مردم نيازمند آگاهي و بصيرت هستند.
وي ادامه داد: در شرايطي كه اصلاح طلبان و گروه موسوم به سبز درصدد اتحاد عليه متدينين و اصولگراها هستند بايد روحانيت هوشيار بوده و اجازه ندهند كه خاطره تلخ مجلس ششم دوباره تكرار شود.
آيت الله مجتهدشبستري، با تاكيد بر اينكه تبيين حقايق و مسايل كشور بايد با ظرافت هاي خاصي مطرح شود، يادآورشد: بازگويي حقايق جاري كشور نبايد به گونه اي صورت پذيرد كه سوژه و بهانه به دست دشمنان داده و دشمن شادكن باشد.
وي تاكيد كرد: بايد در كنار انتقاد از برخي اقدامات از خدمات و فعاليت هاي شبانه روزي دولت خدمتگذار و مكتبي قدرداني شود.
آيت الله مجتهدشبستري اضافه كرد: آگاهي بخشي به عموم آحاد جامعه از سوي روحانيت براي انتخابات مجلس آينده ضروري است و بايد شاخص هاي اصلي و مهم انتخاب نماينده مجلس از سوي مبلغان حوزه هاي علميه براي آحاد جامعه بيان شود.
وي، ماه مبارك رمضان را بهترين فرصت براي بازگويي بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي و در راس آن اصل ولايت فقيه دانست و گفت: مردم بايد بدانند كه اگر مملك اسلامي بهره مند از رهنمودها و درايت رهبر فرزانه انقلاب نبود، معلوم نمي شد كه چه بلايي بر سر نظام مي آمد.
امام جمعه تبريز با اشاره به تدابير و هوشمندي رهبري نظام در جريان مقابله با فتنه سال 88 ، يادآورشد: در اين حوادث نقش كليدي و ممتاز رهبري در نظام جمهوري اسلامي بر همگان روشن و به اثبات رسيد.


نوشته شده در   يکشنبه 2 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode