ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 9 خرداد 1390     |     کد : 20300

معرفي برترين‌هاي هفتمين جشنواره‌ تئاتر مراغه

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مراغه گفت: برترين‌هاي هفتمين جشنواره‌ تئاتر «مردم» در مراغه با اجراي پنج نمايش منتخب معرفي شدند.

 
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مراغه گفت: برترين‌هاي هفتمين جشنواره‌ تئاتر «مردم» در مراغه با اجراي پنج نمايش منتخب معرفي شدند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، احمد دادرس فياض اظهار داشت: در اين جشنواره پنج گروه نمايشي با نمايش‌هاي «والمري» به كارگرداني رسول پاك ، «مصاحبه» به كارگرداني مهران آشنا ، «زن در آينه» به كارگرداني رضا محمدي ، «در مصر برف نمي‌بارد» به كارگرداني حجت مقدم و «كمدي اكتشافات» به كارگرداني بهزاد سياه با همديگر به رقابت پرداختند.
وي افزود: هيئت داوران جايزه‌ اول بخش كارگرداني را به «بهزاد سياه» اهدا و جوايز رتبه‌ دوم به «رسول پاك» و رتبه سوم به «حجت مقدم» اهدا شد.
وي گفت: در بخش بازيگري مرد، هيئت داوران حامد جودي بازيگر نمايش‌هاي كمدي اكتشافات و در مصر برف نمي‌بارد را حائز رتبه اول، مهدي زاير را براي بازي در نمايش كمدي اكتشافات و امين خانزاده براي بازي در نمايش والمري را به طور مشترك حائز رتبه دوم و عزيز فتحي ‌نسليان براي بازي در نمايش كمدي اكتشافات و رسول پاك براي بازي در نمايش والمري را به طور مشترك حائز رتبه سوم تشخيص دادند.
دادرس اظهار داشت: در بخش بازيگري زن هيئت داوران با هدف تشويق و ترغيب هنرمندان نوپا و نونهال، با اهداي لوح تقدير از پارميدا عارفي‌نژاد تقدير و جايزه اول را به سميه حسين ‌پاشايي براي بازي در نمايش‌هاي در مصر برف نميبارد و مصاحبه اعطا كردند و كسي را حائز رتبه دوم و سوم ندانستند.
وي افزود: هيئت داوران ضمن تقدير از گروه موسيقي نمايش در مصر برف نمي‌بارد، جايزه اين بخش را به ميلاد احدزاده براي موسيقي نمايش كمدي اكتشافات اهدا كردند.
وي گفت: هيئت داوران در بخش‌هاي طراحي آفيش و بروشور جوايز خود را به مهدي جودي طراح آفيش و بروشور نمايش‌هاي والمري و در مصر برف نم‌يبارد اهدا و در بخش طراحان نور جايزه‌ خود را به اصغر محمدزاده اهدا كردند.
دادرس ادامه داد: در بخش طراحي صحنه هيئت داوران انتخابي نداشته و با اهداي لوح تقدير از بهزاد سياه، طراح صحنه نمايش كمدي اكتشافات تقدير به عمل ‌آوردند.
وي افزود: هيئت داوران به اتفاق آراء نمايش كمدي اكتشافات به كارگرداني بهزاد سياه را به عنوان نمايش منتخب جشنواره به دبيرخانه‌ جشنواره‌ تئاتر استاني آذربايجان‌شرقي معرفي كردند.
وي با بيان اينكه تمام جوايز در بخش‌هاي مختلف اين جشنواره به همراه جوايز نقدي به برترين‌ها اهدا شد، گفت: داوري نهايي هفتمين جشنواره‌ تئاتر مردم در مراغه بر عهده‌ فرزاد تقيلر، يعقوب صديق‌جمالي و فريدون ولايي بود.


نوشته شده در   دوشنبه 9 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode