ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 2 خرداد 1390     |     کد : 19978

برگزاري همايش نسيم مهر در آذربايجان شرقي

مدير كل زندان‌هاي آذربايجان شرقي گفت: همايش نسيم مهر چهارم خرداد جاري با هدف جلب حمايت از خانواده زندانيان در آذربايجان شرقي برگزار مي‌شود.

 مدير كل زندان‌هاي آذربايجان شرقي گفت: همايش نسيم مهر چهارم خرداد جاري با هدف جلب حمايت از خانواده زندانيان در آذربايجان شرقي برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، علي مهربان بعد از ظهر امروز در نشست رسانه‌اي به تشريح برنامه‌هاي انجمن حمايت از زندانيان و برنامه‌هاي ستاد نسيم مهر در استان پرداخت.
مديركل زندان‌هاي آذربايجان شرقي با اشاره به فرارسيدن روز حمايت از خانواده زندانيان اظهار داشت: همه ساله روز پنجم خردادماه به عنوان روز نسيم مهر و روز حمايت از خانواده زندانيان نامگذاري شده و برنامه‌هاي حمايتي صورت مي‌گيرد.
مهربان بيان كرد: انجمن حمايت از زندانيان از دهه 30 در كشور آغاز به كار كرده كه در طول زمان‌هاي مختلف اساسنامه تشكيل اين انجمن تغيير يافته است.
وي گفت: كمك به خانواده زندانيان، بازسازي شخصيت و اصلاح زنداني، كمك در راستاي آموزش حرفه‌اي به زندانيان و كمك به اشتغال زنداني پس از آزادي از اهداف تشكيل انجمن حمايت از زندانيان است .
مديركل زندان‌هاي آذربايجان شرقي با اشاره به ضرورت حمايت از خانواده زندانيان تاكيد كرد: ستاد نسيم مهر همه ساله برنامه‌هاي مختلفي را در راستاي حمايت از خانواده زندانيان در سراسر كشور برگزار مي‌كند و در آذربايجان شرقي نيز اين همايش برگزار مي‌شود.
مهربان افزود: ارائه گزارش خدمات حمايت از خانواده زندانيان، ايجاد تعامل با رسانه‌ها، جلسه هم‌انديشي با اساتيد حوزه و دانشگاه، برگزاري جلسات تخصصي و تجليل از پيشكسوتان عرصه حمايت از زندانيان از جمله برنامه‌هاي اين همايش خواهد بود.
وي گفت: انجمن حمايت از زندانيان تبريز براي چندمين سال متوالي به عنوان انجمن برتر كشوري انتخاب شده و فعاليت قابل توجهي در اين راستا دارد.
مديركل زندان‌هاي آذربايجان شرقي يادآور شد: شناخت آسيب‌هايي كه خانواده زندانيان را در نبود سرنوشت خانوار تهديد مي‌كند از برنامه‌هاي ستاد حمايت از خانواده زندانيان است و نسيم مهر در اين راستا فعاليت جدي دارد.
مهربان خاطرنشان كرد: همايش نسيم مهر امسال چهارم خرداد در مجتمع بازرگاني تبريز با حضور مسئولان و مديران برگزار مي‌شود.


نوشته شده در   دوشنبه 2 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode