ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 30 فروردين 1390     |     کد : 18275

رقابت 850 تيتر از 17 استان كشور در جشنواره تيتر فجر

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي از ارسال بيش از 850 اثر از 17 استان به دبيرخانه جشنواره تيتر برتر سال با عنوان تيتر فجر در تبريز خبر

 مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي از ارسال بيش از 850 اثر از 17 استان به دبيرخانه جشنواره تيتر برتر سال با عنوان تيتر فجر در تبريز خبر داد.

گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، علي داننده اظهار داشت: تاكنون از مطبوعات، ‌خبرگزاري‌ها و روابط عمومي‌هاي 17 استان ازجمله ايلام، اردبيل، كردستان، آذربايجان‌غربي، زنجان، خراسان‌جنوبي، خراسان‌رضوي، مازندران،‌ تهران، خوزستان، يزد، مركزي، ‌چهارمحال بختياري، گيلان، قم و آذربايجان‌شرقي اين آثار به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است.
وي آخرين مهلت ارسال آثار به اين جشنواره را اول ارديبهشت ماه جاري عنوان كرد و افزود: اين جشنواره در سه بخش اصلي مطبوعات، خبرگزاري‌ها و روابط عمومي‌ها برگزار مي‌شود.
داننده گفت: روابط عمومي‌هاي دولتي و بخش خصوصي در قالب خبر، مصاحبه و گزارش فقط در حوزه تخصصي خودشان مي‌توانند در اين جشنواره شركت كنند.
داننده افزود: مطبوعات و خبرگزاري‌ها هم مي‌توانند به صورت مستقل تيترهايشان را در پنج حوزه سياسي، اجتماعي، فرهنگي،‌ اقتصادي و ورزشي به دبيرخانه جشنواره واقع در تبريز، خيابان امام، نرسيده به چهارراه آبرسان،‌ خانه فرهنگ، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، روابط عمومي اداره كل ارسال كرده و يا با شماره 3361179 ـ 0411 تماس حاصل كنند.
وي خاطرنشان كرد: شركت‌كنندگان بايد براي هر اثر خود يك فرم مشخصات تكميل كرده و اصل اثر را به دبيرخانه ارسال كنند.
داننده ادامه داد: اين جشنواره همچنين در بخش جنبي تيتر نماز، شعار سال، امربه معروف و نهي از منكر، تيتر ويژه يارانه‌ها، تيتر حجاب و تيتر انقلاب برگزار و كارگاهه‌اي آموزش تيتر زني توسط استادان برجسته كشور برگزار مي‌شود.
وي يادآور شد: تيتر برتر سال (فجر) دوبار به صورت استاني و يك بار در گستره شمال‌غرب كشور در تبريز برگزار شده است.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان‌شرقي گفت:نخستين جشنواره سراسري تيتر فجر ارديبهشت ماه 90 در تبريز برگزار و نمايشگاه آثار برتر تيتر جشنواره در بخش‌هاي مختلف نيز در زمان ذكر شده به مدت يك هفته برپا مي‌شود.


نوشته شده در   سه شنبه 30 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode