ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 فروردين 1390     |     کد : 17195

برگزاري سومين همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در تبريز

شهردار تبريز از برگزاري سومين همايش بين‌المللي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي به ميزباني شهرداري تبريز طي روزهاي چهارم و پنجم تير ماه امسال خبر داد.


شهردار تبريز از برگزاري سومين همايش بين‌المللي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي به ميزباني شهرداري تبريز طي روزهاي چهارم و پنجم تير ماه امسال خبر داد.

به گزاش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل روابط عمومي شهرداري تبريز، عليرض نوين اظهار داشت: به دنبال برپايي موفق دومين همايش سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در سال 88 كه منجر به جذب و عقد قرارداد سرمايه‌گذاري 50 هزار ميليارد ريالي در طرح‌ها و پروژه‌هاي عمران شهري تبريز شد، شهرداري تبريز به عنوان پيشگام سرمايه‌گذاري بخش خصوصي كشور در كنار ديگر دستگاه‌ها و نهادهاي متولي عزم جدي خود را براي برگزاري سومين همايش بين‌المللي در تير ماه امسال جزم كرده و از هم اكنون برنامه‌ريزي هاي لازم در اين خصوص را انجام داده است.
وي در ادامه با اعلام اين كه شهرداري تبريز به عنوان نخستين شهرداري كشور از سال 85 نخستين ساز و كارها و بسترسازي‌هاي لازم براي تسهيل امور‌ مربوط به جذب سرمايه‌گذاري بخش خصوصي را پيش‌بيني و نهادينه كرده است، افزود: تدوين و تصويب نخستين آيين‌نامه جذب سرمايه‌گذاري كشور در سال 86، تشكيل ستاد استاني سرمايه‌گذاري، جذب بالغ بر 850 هزار ميليارد ريال سرمايه‌گذاري بخش خصوصي طي سه سال گذشته در قالب 205 قرارداد و تفاهمنامه مشاركتي و ده‌ها طرح و برنامه ديگر از جمله اقدامات شهرداري تبريز در اين حوزه بوده و اين حجم از تلاش‌ها، شهر و شهرداري تبريز را طي سه سال گذشته به عنوان برترين شهر و شهرداري كشور در اين بخش مطرح كرده است.
شهردار تبريز در بخش ديگري از سخنان خود همچنين از تلاش شهرداري تبريز و كارشناسان حوزه مشاركت و سرمايه‌گذاري براي بررسي و شناسايي نقاط ضعف و قوت و نيز چالش‌هاي فرا روي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در تبريز و استان خبر داد و گفت: با اين كار تلاش خواهد شد ضمن شتاب بخشيدن به روند جذب سرمايه‌گذاري‌ها نسبت به افزايش اعتماد سرمايه‌گذاران اقدام شود.
شهردار تبريز همچنين از عقد قرارداد بزرگ مطالعاتي به منظور شناسايي ظرفيت‌ها و فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري‌هاي بخش و مشاركتي شهر و شهرداري تبريز خبر داد و گفت: بر اساس اين قرارداد تلاش خواهد شد ضمن شناسايي فرصت‌ها و ظرفيت‌هاي بالقوه و ويژه سرمايه‌گذاري در تبريز، روند جذب سرمايه‌گذاري‌ها بر اساس نيازهاي توسعه‌اي شهر هدايت شود و به موازات آن بالغ بر 200 بسته مشاركتي و سرمايه‌گذاري براي ارائه و پيشنهاد به سرمايه گذاران در همايش سوم آماده و تدوين شده است.
نوين در عين حال از برنامه‌ريزي براي برپايي همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري تبريز و آذربايجان در كشور آلمان در سال جاري نيز خبر داد.
شهردار تبريز در پايان ابراز اميدواري كرد در سايه برپايي اين قبيل همايش‌ها زمينه براي توسعه و عمران زيربنايي تبريز از طريق جذب سرمايه‌گذاري‌هاي بخش خصوصي فراهم شود.


نوشته شده در   شنبه 6 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode