ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 بهمن 1389     |     کد : 14768

نخستين همايش تخصصي شيمي در ميانه برگزار مي‌شود

نخستين همايش تخصصي شيمي 12 اسفند امسال در دانشگاه آزاد اسلامي واحد ميانه برگزار مي‌شود.

نخستين همايش تخصصي شيمي 12 اسفند امسال در دانشگاه آزاد اسلامي واحد ميانه برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس، دبيراجرايي اين همايش اظهار داشت:‌ اين همايش قرار بود به صورت منطقه‌اي در شمال غرب كشور برگزار شود اما به دليل استقبال چشمگير اساتيد و پژوهشگران دانشگاه‌هاي دولتي و آزاد سراسر كشور در ارسال مقاله به اين همايش،تصميم به برگزاري كشوري آن شد.
علي خاني ازمحورهاي اصلي اين همايش را بهره‌گيري از نقطه نظرات اساتيد و پژوهشگران براي استفاده از ظرفيت‌هاي موجود صنايع و معادن در شهرستان ميانه عنوان كرد.
مديرگروه شيمي اين دانشگاه افزود: فناوري نانو در شيمي، فرآيندهاي نوين در كنترل آلاينده هاي زيست محيطي، سنتز مواد آلي و معدني، مدل‌سازي، شبيه‌سازي و شيمي محاسباتي، ترموديناميك و سينتيك در فرآيندهاي شيميايي، آناليز كمي كيفي و شناسايي مواد شيميايي از ديگر مباحث مورد بررسي و تبادل نظر در اين همايش خواهد بود.
دبير علمي اين همايش نيز اظهار داشت: تاكنون مقاله‌هاي زيادي با محتواي بالاي علمي، تحقيقي از دانشگاه‌هاي سراسر كشور به دست ما رسيده كه پس از بررسي‌هاي نهايي توسط هيئت داوران تعدادي از آنها در اين همايش ارائه مي‌شود.
اسماعيل وصالي شربياني، يكي ديگر از اهداف برگزاري اين همايش را توجه به محيط زيست و راه‌هاي كنترل آن در كشورعنوان كرد و افزود: محيط زيست از اركان توسعه پايدار در هر كشوري است و بدون توجه به اين مساله محيط زيست منابع طبيعي و انساني دچار نقصان شده و پيامدهاي ناگواري را براي كره خاكي و جوامع انساني در پي خواهد داشت.
عضو هيئت علمي دانشگاه پيام نور زنجان، آشنايي دانشجويان با محافل و همايش‌هاي علمي، به چالش كشيدن دانشجويان براي تحقيق و بررسي بر روي موضوعات مختلف علمي، تبادل افكار و داشته‌هاي علمي ميان اساتيد و دانشجويان و همچنين ترويج روحيه پژوهشگري را ميان آنان را از ديگر اهداف برگزاري اين همايش اعلام كرد.
علاقه‌مندان براي شركت در اين همايش مي‌توانند از طريق پست الكترونيكي: miyaneh .chem@yahoo.com سايت دانشگاه آزاد اسلامي ميانه اقدام كنند.



نوشته شده در   دوشنبه 11 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode