ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 9 دي 1389     |     کد : 13425

گردهمایی ائمه جمعه آذربایجان شرقی برگزار شد

گردهمایی مشترک ائمه جمعه و مسؤولان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

گردهمایی مشترک ائمه جمعه و مسؤولان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدرضا تقوی، رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور، امروز در گردهمایی مشترک ائمه جمعه و مسؤولان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی که در مرکز آموزشی رفاهی شماره یک تبریز برگزار شد، اظهار داشت: روحانیت باید در کنار آموزش و پرورش در نظام تعلیم و تربیت کشور فعال باشد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور افزود: 650 امام جمعه در شهرهای کشور در خدمت نظام آموزش و پرورش هستند و تاکنون در تریبون نماز جمعه در جهت تقویت تعلیم و تربیت عمومی جامعه از هر تلاشی دریغ نکرده اند.

وی با بیان این‌که ائمه جمعه مقید به اجرای رهنمود‌های مقام معظم رهبری هستند، گفت: نشست های مشترک روحانیت با مسؤولان آموزش و پرورش باعث مستحکم تر شدن پیوند حوزه علمیه و آموزش و پرورش شده و نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام تقوی تربیت نیروهای متعهد و کارآمد را برای آینده نظام اسلامی ضروری دانست و گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و اصولی برای آینده نظام افرادی شایسته تربیت شوند که البته زیر بنای آن از آموزش و پرورش آغاز می شود.

وی در ادامه با اشاره به حماسه هشتم دی مردم تبریز در سال گذشته افزود: مردم آذربایجان سرافراز و در ولایتمداری و عشق به اهل بیت زبانزد هستند، چرا که در جریان فتنه 88 تبریز اولین شهری بود که با اتحاد و همدلی نفرت و انزجار خود را از فتنه گران اعلام کرد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهار داشت: دشمن خواب و خیال زیادی برای تبریز دیده بود و برنامه های پیش بینی شده زیادی داشت، اما هوشیاری مردم و مسؤولان این استان به ویژه آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی که هشتم دی در جمع خیل عظیم مردم با سخنان خودش اثر عمیقی گذاشت، جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام تقوی یادآور شد: آموزش و پرورش باید بیش از پیش هوشیار بوده و با آگاهی و بصیرت، دانش آموزان را بصیر تربیت کنند تا به درستی از مکر دشمنان اسلام آگاهی یابند.

همچنین فیروز رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت های کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش پرداخت./ 


نوشته شده در   پنجشنبه 9 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode