ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 28 آذر 1389     |     کد : 12991

همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در تبريز برگزار مي‌شود

رئيس سازمان اقتصاد و دارايي آذربايجان شرقي گفت: همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در تبريز برگزار مي‌شود.

رئيس سازمان اقتصاد و دارايي آذربايجان شرقي گفت: همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در تبريز برگزار مي‌شود.

رضا حسيني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز به تشريح خدمات صورت گرفته در بخش سرمايه‌گذاري خارجي و داخلي در آذربايجان شرقي پرداخت.
وي اظهار داشت: با رويكرد سازنده مسئولان استان سه همايش در خارج از كشور براي معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در آذربايجان شرقي برگزار شده است كه آخرين همايش در ماه گذشته در آلمان برگزار شد.
رئيس سازمان اقتصاد و دارايي آذربايجان شرقي گفت:‌ زمينه حضور شركت‌هاي معتبر خارجي در آذربايجان شرقي و جذب سرمايه‌گذاري وجود دارد.
حسيني ادامه داد: ‌براي جذب بهتر سرمايه‌گذاري بايد مدل بين‌المللي سرمايه‌گذاري در استان ارائه شود كه اين مهم در همايش اخير آلمان مورد توجه قرار گرفت و 300 سري اطلاعات اقتصادي در استان جمع‌بندي شد.
رئيس سازمان اقتصاد و دارايي آذربايجان شرقي يادآور شد: 12 ميليارد يورور پروژه براي سرمايه‌گذاري در آذربايجان شرقي به تجار و بخش خصوصي آلماني معرفي شد.
وي با تاكيد بر نتايج ملموس اين همايش گفت: پس از برگزاري موفق اين همايش تيم اقتصادي خوبي از آلمان در تبريز حضور يافته و جلسات متعددي با گروه‌هاي اقتصادي آلماني در تبريز برگزار شد كه اين مرادوات ادامه دارد.
رئيس سازمان اقتصاد و دارايي آذربايجان شرقي خاطرنشان كرد: همايش سوم فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري آذربايجان شرقي در خارج از كشور تبديل به يكي از بهترين و تاثيرگذارترين همايش‌ها شد و طرف‌هاي آلماني در توسعه سرمايه‌گذاري در استان علاقمندي خاصي پيدا كرده‌اند.
وي گفت:‌ در راستاي تسهيل دسترسي به اطلاعات سرمايه‌گذاري، سايت اطلاع‌رساني در استان ايجاد شده و اطلاعات و اسامي لازم در آن درج شده است.
رئيس سازمان اقتصاد و دارايي آذربايجان شرقي اظهار داشت:‌ با توجه به تاثيرگذاري نتايج اين سفر، همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري آذربايجان شرقي در تبريز برگزار مي‌شود.


نوشته شده در   يکشنبه 28 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode