ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 17 آذر 1389     |     کد : 12568

همايش بزرگ قرآني در تبريز برگزار مي‌شود

مدير موسسه مهد قرآن و عترت آذربايجان شرقي گفت: همايش بزرگ قرآني دهه فجر امسال در تبريز برگزار مي‌شود. رحيم وظيفه‌شعاع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز به تشريح برنامه‌هاي آتي اين مركز قرآني پرداخت.

مدير موسسه مهد قرآن و عترت آذربايجان شرقي گفت: همايش بزرگ قرآني دهه فجر امسال در تبريز برگزار مي‌شود.
رحيم وظيفه‌شعاع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز به تشريح برنامه‌هاي آتي اين مركز قرآني پرداخت.
وي با اشاره به استقبال مردمي از فعاليت‌هاي اين مركز و توسعه مراكز قرآني گفت: ‌يكي از بزرگ‌ترين مجتمع‌هاي قرآني تبريز در منطقه حجتيي به نام امام زمان (عج) در حال احداث است كه اين مجتمع در فضايي به وسعت 2 هزار مترمربع احداث مي‌شود.
مدير موسسه مهد قرآن و عترت آذربايجان شرقي همچنين از احداث زائرسراي اين موسسه قرآني در مشهد مقدس خبر داد و اظهار داشت:‌ با مساعدت پدران يكي از شهدا ساختمان زائرسرا در مشهد خريداري شده و براي استفاده و اقامت فعالان قرآني اين موسسه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وظيفه‌شعاع از آموزش 100هزار قرآن‌آموز در موسسه مهد قرآن و عترت آذربايجان شرقي خبر داد و تصريح كرد: ‌بيش از 100 هزار نفر از بدو تاسيس در موسسه مهد قرآن استان آموزش ديده‌اند و ظرفيت فعلي آموزشي نيز سالانه 10 هزار نفر است.
وي افزود: 3 هزار نفر از اين ظرفيت به صورت ثابت در برنامه‌هاي آموزشي شركت دارند، 7 هزار نفر نيز ظرفيت متغير است كه در مقاطعي مانند تابستان در كلاس‌ها شركت مي‌كنند.
مدير موسسه مهد قرآن و عترت آذربايجان شرقي در ادامه از برگزاري سومين همايش بزرگ قرآني در تبريز خبر داد و گفت: همايش بزرگ قرآني دهه فجر امسال در تبريز برگزار خواهد شد كه با توجه به برگزاري موفق همايش‌هاي قرآني قبلي پيش‌بيني مي‌شود اين تاثير زيادي در تعالي فرهنگ قرآني جامعه داشته باشد.
وي با بيان اينكه در فراهم كردن هزينه‌هاي برگزاري همايش مساعدت مسئولان نياز است، تصريح كرد:‌ بودجه‌هاي كلاني كه به امر ورزش اختصاص مي‌يابد قابل مقايسه با بودجه‌هاي قرآني نيست و براي هزينه اين همايش بزرگ قرآني با مشكلات زيادي مواجه هستيم.
مدير موسسه مهد قرآن و عترت آذربايجان شرقي با انتقاد از عدم تخصيص بودجه كافي به فعاليت‌هاي قرآني در استان گفت:‌ سهم قرآن از بودجه كلان فرهنگي استان بايد سهم مهمي باشد و اعتبارات خوبي در زمينه نشر فرهنگ قرآني تخصيص يابد.
وي اظهار داشت: انتظار نداريم اين بودجه تنها به مهد قرآن و عترت آذربايجان شرقي تعلق يابد بلكه بايد نشر فرهنگ قرآني در جامعه هدف باشد.


نوشته شده در   چهارشنبه 17 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode