ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 10 آذر 1389     |     کد : 12189

مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي:مخالفان نظام پاي در ركاب خوارج گذاشته‌اند

به نقل از روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، به همت اداره تشكل‌هاي ديني اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، همايش مسئولان هيئت‌هاي مذهبي شهرستان تبريز برگزار شد.

مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: آناني كه امروز با نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مخالفت مي‌كنند، بدانند كه پاي در ركاب خوارج گذاشته‌اند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، به همت اداره تشكل‌هاي ديني اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، همايش مسئولان هيئت‌هاي مذهبي شهرستان تبريز برگزار شد.
حجت‌الاسلام حميد عظيمي مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در اين همايش، ضمن ذكر مصيبت امام حسين (ع) و ايجاد فضاي معنوي در مجلس گفت: هدف امام حسين (ع) و ياران ايشان از قيام عليه ظالمان و مسلمان نمايان، احياي اسلام و نماز بوده و امروز اين وظيفه مسئولان هيئت‌ها و تشكل‌هاي ديني است كه با فرهنگ‌سازي و همت قرآني، اهداف امام حسين (ع) را احيا كنند.
وي با يادآوري اين مسئله كه ولايت فقيه جدا از ولايت امام حسين (ع) نيست، خاطرنشان كرد: امروز حق در قالب ولايت فقيه بر مسلمانان جهان عرضه شده است.
عظيمي تصريح كرد: اين حق نتيجه تلاش‌ها و مجاهدت‌هاي پيامبران بزرگ الهي در طول هزاران سال گذشته و ائمه بزرگوار (ع) است.
وي افزود: مسلمانان بايد با هوشياري و بصيرت، ضمن مقابله با دسيسه‌هاي روزافزون دشمنان، فرهنگ ديني خود را نيز حفظ كرده و در استمرار آن بكوشند.
مديركل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در ادامه گفت: آناني كه امروز با نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مخالفت مي‌كنند، بدانند كه پاي در ركاب خوارج گذاشته‌اند و مطمئن باشند كه اگر در زمان حضرت علي (ع) هم بودند، با ايشان هم مخالفت مي‌كردند.
عظيمي افزود: امام حسين (ع) در راه مبارزه با بدعت‌گذاران و سنت‌شكنان به شهادت رسيد و امروز هم رسالت ما اين است نگذاريم اهداف عزاداري و فرهنگ اسلامي توسط دشمنان تحريف شود.
در پايان اين همايش از علي‌اكبر كسبكار، يوسف آقاجاني و محمدعلي مونسي به عنوان خادمان نمونه و از محمدحسين نواداد، محمدعلي دست‌آهنين و صمد زمانداري به عنوان پيشكسوتان نمونه قدرداني به عمل آمد.


نوشته شده در   چهارشنبه 10 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode