ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1389     |     کد : 12160

امام حسين (ع)، شهيد اصلاح بدعت‌هاست

به همت اداره تشکل هاي ديني اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، همايش مسئولين هيئت هاي مذهبي شهرستان تبريز برگزار شد و مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در اين همايش، گفت: امام حسين(ع) شهيد اصلاح بدعت هاست.

به همت اداره تشکل هاي ديني اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، همايش مسئولين هيئت هاي مذهبي شهرستان تبريز برگزار شد و مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در اين همايش، گفت: امام حسين(ع) شهيد اصلاح بدعت هاست.
به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي؛ در اين همايش كه روز يكشنبه 7آذر در مسجد كدخدا باشي تبريز برگزارشد، مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ضمن ذکر مصيبت امام حسين(ع) و ايجاد فضاي معنوي در مجلس، گفت: هدف امام حسين (ع) و ياران ايشان از قيام عليه ظالمان و مسلمان نمايان، احياي اسلام و نماز بوده و امروز اين وظيفه مسئولان هيئت ها و تشکل هاي ديني است که با فرهنگ سازي و همت قرآني، اهداف امام حسين (ع) را احيا بکنند. حجت الاسلام حميد عظيمي با يادآوري اين مسئله که، ولايت فقيه جدا از ولايت امام حسين(ع) نيست، خاطرنشان کرد: امروز حق در قالب ولايت فقيه بر مسلمانان جهان عرضه شده است که نتيجه تلاش ها و مجاهدت هاي پيامبران بزرگ الهي در طول هزاران سال گذشته و ائمه بزرگوار(ع) مي باشد. وي افزود: مسلمانان بايد با هوشياري و بصيرت، ضمن مقابله با دسيسه هاي روز افزون دشمنان، فرهنگ ديني خود را نيز حفظ کرده و در استمرار آن بکوشند.
مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در ادامه گفت: آناني که امروز با نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مخالفت مي کنند، بدانند که پاي در رکاب خوارج گذاشته اند و مطمئن باشند که اگر در زمان حضرت علي (ع) هم بودند، با ايشان هم مخالفت مي کردند. حجت الاسلام عظيمي افزود: امام حسين (ع) در راه مبارزه با بدعت گزاران و سنت شکنان به شهادت رسيد و امروز هم رسالت ما اين است نگذاريم اهداف عزاداري و فرهنگ اسلامي توسط دشمنان تحريف شود. در پايان اين همايش از آقايان:حاج علي اکبر کسبکار، حاج يوسف آقاجاني و حاج محمدعلي مونسي به عنوان خادمان نمونه و از آقايان: حاج محمدحسين نواداد، حاج محمدعلي دست آهنين و حاج صمد زمان داري به عنوان پيشکسوتان نمونه قدرداني به عمل آمد.


نوشته شده در   سه شنبه 9 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode