ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1389     |     کد : 12157

برگزاري پنجمين کنگره شعر عاشورايي آذربايجان شرقي

پنجمين کنگره شعر عاشورايي آذربايجان شرقي با حضور نماينده ولي فقيه در استان، مدير کل تبلغات اسلامي آذربايجان شرقي و جمعي از شعرا و علماي حوزه شعر عاشورايي در تبريز برگزار شد.

 پنجمين کنگره شعر عاشورايي آذربايجان شرقي با حضور نماينده ولي فقيه در استان، مدير کل تبلغات اسلامي آذربايجان شرقي و جمعي از شعرا و علماي حوزه شعر عاشورايي در تبريز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي؛ در اين کنگره، مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با يادآوري آثار مثبت چهار کنگره برگزار شده قبلي، لزوم برگزاري سلسله کنگره هاي شعر عاشورايي در آذربايجان شرقي را خدمت به اسلام و ترويج مکتب حسيني دانست.
حجت الاسلام عظيمي ابراز اميدواري کرد که پنجمين کنگره شعر عاشورايي آذربايجان شرقي زمينه اي براي گسترش بيش از پيش فرهنگ عاشورايي در جامعۀ اسلامي باشد.
531 اثر ادبي به دبيرخانه اين کنگره ارسال شده بود که بعد از بررسي هاي کميته داوران، شش قطعه شعر، سه قطعه مقاله و يک نثر ادبي به عنوان آثار برتر شناخته شده و در کنگره ارائه شدند. ضمن اين که در اين کنگره آثار پيشگسوت هاي عرصۀ شعر عاشورايي، آقايان اسماعيل فرشي، علي حسين زاده، غلامحسين خوشمرام، حيدر خسروشاهي، عباس رسولي، سيدرضا صدر، ولي الله کلامي، عباس شبخيز و حسين حسني افشرد، بدون شرکت در مسابقه به عنوان گنجينه آثار حسيني و آثار برتر شناخته شدند. در اين کنگره در بخش مقاله، آثار دکتر حسين حاجي عليلو از مرند، رضا مطهري و محسن دامادي پور از تبريز؛ در بخش اشعار؛ آثار جعفر صادقي و وهاب حيدري از مراغه؛ رباب طاهري از آذرشهر؛ کاظم نظري بقا از اردبيل؛ علي سليماني از زنجان و کامل نوروزي از اروميه و در بخش نثر ادبي، اثر يلدا رنجبر خراساني از تبريز، به عنوان آثار برتر شناخته شدند.


نوشته شده در   سه شنبه 9 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode