ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 9 مهر 1403
دوشنبه 9 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 11 مهر 1394     |     کد : 166139

برگزاری نشست روشنگری وبصیرتی به مناسبت هفته دفاع مقدس درهشترود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا دراین نشست گفت: یکی از نقاط قوت نظام پشتوانه ای محکم بنام مردم بود که این عامل باعث تبدیل شدن تهدیدها به فرصت ها شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجانشرقی، نشست روشنگری وبصیرتی به مناسبت هفته دفاع مقدس درباحضورامام جمعه،رییس اداره تبلیغات اسلامی،فرمانده سپاه،روحانیت منطقه واقشارمختلف مردمی درهشترودبرگزارشد.

حجت‌الاسلام حسن کاملی فر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: اولین انحراف بعد از زمان پیامبر جدائی دین از سیاست بود که امروز هم به نوعی برخی ها بر طبل آن می کوبند. اما این دیدگاه باعث شد بهترین انسانهای روی زمین کنارگذاشته شوند و خاندانهای ظالم به مسند قدرت بنشینند. جداسازی حاکمیت از مشروعیت بزرگترین خیانت بعد از زمان پیامبر بود.

 وی با اشاره به نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: یکی از نقاط قوت نظام پشتوانه ای محکم بنام مردم بود که این عامل باعث تبدیل شدن تهدیدها به فرصت ها و خنثی کردن توطئه های دشمنان در طول انقلاب و سالهای بعد از آن شده است.

کاملی فر افزود: هدف تحریم های اقتصادی هم جداسازی مردم از نظام و مایوس کردن آنها بود. اما هرچقدر فشارها و تهدیدهای دشمنان افزایش یافت به همان مقدار حضور مردم در زمانهای مورد نیاز نیز بیشتر شده و مردم بیشتر احساس مسئولیت می‌کنند و ارتباط مردم با نظام نیز مستحکم تر می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تصریح کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که باید با مردم ایران تعامل کنند و تقابل نه تنها نظام را تضعیف نمی کند و ساختار آنها را تغییر نمی هد بلکه روزبه روز قدرتمندتر می‌شود و حوزه تاثیر آن نیز گسترده تر می‌شود.

وی تاکید کرد: مساله اصلی در مذاکرات هسته ای نیز خنثی سازی و کاهش نفوذ و تاثیرپذیری ایران در دنیاست و دشمنان نیز به این باور
رسیده اند.

حجت‌الاسلام کاملی فر ادامه داد: آمریکا در تمامی راهبردهای خود دچار شکست شده است. آمریکا در ۵ سال اخیر با تمام امکانات تلاش
می کرد دولت سوریه را ساقط کند اما امروز به این نتیجه رسیده اند که دولت بشار اسد قابل سرنگونی نیست چون دولت ایران از وی حمایت می‌کند و تنها می توانند از طریق راه حل سیاسی به نتیجه برسند.

 وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس۴۰ کشور مستقیما از صدام حمایت کردند و از ۱۸ کشور نیز اسیر گرفته شده بود. اما با تمامی این موارد تمامیت ارضی کشور خدشه دار نشد. تمام دولتهای قبل از انقلاب بدلیل بی کفایتی بخشی از کشور را از دست دادند اما نظام جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه ولایت فقیه و مردم توانست مهمترین نیاز یک جامعه یعنی امنیت را تامین کند.

کاملی فر ادامه داد: نظام اسلامی ایران قدرتمند است چون توانائی آن را دارد تا با دشمنان خود می تواند فراتر از مرزهای جغرافیائی درگیر شود.


نوشته شده در   شنبه 11 مهر 1394  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode