ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 9 مهر 1403
دوشنبه 9 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 مهر 1394     |     کد : 165932

اهداء تندیس جشنواره عکس قابهای بهشتی به پدر شهید عباس عبداللهی

پورتقی خبر داد:عکاس مرندی جایزه ویژه خود را که در جشنواره عکس قابهای بهشتی کسب کرده بود به پدر شهید عباس عبداللهی شهید مدافع حرم اهداء و آن را مایه افتخار خود عنوان کرد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی،غلامرضا قاسمی(عکاس و خبر نگار مرندی) که در جریان ضبط یک برنامه تلویزیونی در شهر مرند  تندیس ارزشمند خود را که در جشنواره عکس قابهای بهشتی کشور کسب کرده بود به پدر شهید حاج عباس عبدالهی از شهدای مدافع حرم تقدیم کرد و هدف از این کار را احترام به خانواده شهدا، و زنده نگهداشتن یاد وخاطره مدافع حرم سردار شهید حاج عباس عبدالهی عنوان کرد.

پورتقی گفت: غلامرضا قاسمی عکاس هنرمند شهرستان مرند با عکس تشییع شهدای  گمنام مرند موفق به کسب دو مقام برتر کشوری در جشنواره های عکس سراسری شده است.

قاسمی در حاشیه این مراسم  گفت: ما در برابر از جان گذشتگی و فداکاری سردار شهید حاج عباس عبدالهی هر کاری کنیم کم است.

این هنرمند عکاس شهرستان مرند اظهار کرد: حاج عباس آبرو واز افتخارات شهرستان مرند هست با ارج نهادن به خانواده شهید یاد شهدا را زنده و گرامی می داریم و به جوانان یاد آوری می‌کنیم عزت و آبروی ایران اسلامی مرهون خون شهداست و ما وظیفه داریم به خانواده شهدا احترام بگذاریم.

وی افزود: بدست آوردن تندیس مقام اول جشنواره سراسری قابهای بهشتی یک مقام هنری در کشور است و بدون شک آرزوی هرعکاس هنرمند است که بتواند درمیان صدها عکاس در یک جشنواره عکس کشور بدست آورد و این مقام برتر در سایه عنایت خداوند متعال و برکت خون شهدای گمنام به حقیر رسیده و من این تندیس گرانبهای هنری را به اهلش سپردم و یقین دارم  بهترین جایگاه تندیس جشنواره عکس قابهای بهشتی خانه سردار شهید حاج عباس عبدالهی خواهد بود.


پدر شهید عباس عبداللهی

گفتنی است شهید عباس عبداللهی از شهداء مدافع حرم می باشد که جنازه مطهرش بعد از گذش ماهها هنوز به وطن برنگشته است.


نوشته شده در   جمعه 3 مهر 1394  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode