ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 9 مهر 1403
دوشنبه 9 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 19 مرداد 1394     |     کد : 164922

تشکیل جلسه شورای فرهنگ عمومی باحضوررییس اداره تبلیغات اسلامی هشترود

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هشتروددراین جلسه گفت: مهمترین جلسه برای مسائل فرهنگی جلسه شورای فرهنگ عمومی است که مصوبات آن نیز برای تمامی دستگاهها لازم الاجراست.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجانشرقی، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان هشترود در محل دفتر امام جمعه شهرستان هشترود برگزار شد. حجت‌الاسلام علی رحیمی رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در این جلسه با اشاره به اهمیت این شورا گفت: جلسات این شورا تخصصی است و برای سیاست گذاری در امور فرهنگی تشکیل می‌شود.

وی اظهار کرد: مهمترین جلسه برای مسائل فرهنگی همین جلسه است که مصوبات آن نیز برای تمامی دستگاهها لازم الاجراست. لذا اعضا باید با برنامه در جلسه حضور داشته باشند و برای حضور مستمر در جلسات نیز جدیت نشان دهند.

رحیمی افزود: دستگاههای حاضر در شورای فرهنگ عمومی نیز باید برنامه های فرهنگی خود را مشخص کرده و در این شورا مطرح کنند. هدف از برگزاری جلسات این شورا همفکری و نقد و بررسی برنامه های فرهنگی است تا در اجرا به بهترین نحو صورت گیرند.

امام جمعه هشترود تصریح کرد: نیاز است مسائل فرهنگی در شهرستان بررسی و بومی سازی شوند تا بتوان برای آنها نیز راهکار ارائه کرد.

اگر در زمینه مسائل فرهنگی تلاش کنیم بی شک اثرات مثبت آن را نیز در جامعه خواهیم دید.

وی همچنین از مردم و مسئولین خواست در برگزاری ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) تلاش بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام یعقوب اباذری رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود نیز گفت: قضایای فرهنگی مورد تاکید مقام معظم رهبری است اما در اولویتهای دست چندم قرار گرفته اند. معضلات فرهنگی روز به روز در حال گسترش هستند و اگر متوقف نشوند دود آن به چشم همه خواهد رفت.

اباذری افزود:همه مادرمقابل فرهنگ اصیل اسلامی مسئولیم وانجام فعالیتهای ضدفرهنگی ومخدوش کننده بنام کارفرهنگی موردقبول نیست.

وی همچنین از آمادگی هیئت های عزاداری شهرستان در برگزاری ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) خبر دادوگفت:هیئتهای عزاداری محافل ومجالس خودرادرسوگ آن امام همام برگزارخواهند کردویک برنامه محوری باحضورمردم وهیئتها پس ازانجام عزاداری خیابانی درمسجد جامع شهربرگزارخواهدشد.

 


نوشته شده در   دوشنبه 19 مرداد 1394  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode