ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 9 مهر 1403
دوشنبه 9 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 29 بهمن 1393     |     کد : 160475

امروز بزرگترین گناه عدم خدمت به مردم است.

خطیب جمعه هشترود گفت: مردم با رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در مقابل بحرانهای مختلف ایستاده اند و امروز بزرگترین گناه عدم خدمت به مردم است.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجانشرقی، حجت‌الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان هشترود در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تشکر از مردم هشترود برای حضور باشکوه در راهپیمائی۲۲ بهمن گفت: حضور همگانی مردم در این راهپیمائی حاوی پیامی بود و آن این است که ملت ایران تا آخرین قطره خون خود از این انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی اظهار کرد: خلق این صحنه ها وظیفه مسئولین را سنگین تر می‌کند و مسئولین باید برای ملتی که انقلاب را خلق و مدیریت کردند، خدمت کنند. مردم با رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در مقابل بحرانهای مختلف ایستاده اند و امروز بزرگترین گناه عدم خدمت به مردم است.

خطیب جمعه هشترود افزود: تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کاری ادارات کشور باشد و هر مسئولی که تحمل این وظایف را ندارد باید
این مسئولیت را به فرد دیگری واگذار کند.

رشادی تاکید کرد: وحدت و همدلی همواره موردتاکید مقام معظم رهبری است و باید در جامعه حاکم ود. هرکس به وحدت ضربه بزند در مقابلش خواهیم ایستاد و هیچ کس حق اختلاف افکنی ندارد. تفرقه انگیزی باعث سوء استفاده دشمنان می‌شود و به کشور ضربه می زند. وحدت مهمترین رمز پیروزی ملت ایران در تمام میادین است.

وی با اشاره به نبود اداره اوقاف در شهرستان نیز تصریح کرد: در این شهرستان موقوفات زیادی صورت می گیرد امام بدلیل نبود یک مرکز،این موقوفات ساماندهی نشده اند. هرچند مدیر کل محترم اوقاف استان نیز قول داده اند تا اواخر امسال نمایندگی این اداره در شهرستان ایجاد شود.

امام جمعه هشترود افزود: مسئولین پیگیرمصوبات سفر استاندار به شهرستان از جمله پایاب سد سهند باشند. قرار بود برای بررسی مشکلات این طرح ستادی تشکیل شود ولی تاکنون اقدامات عملی صورت نگرفته است.رشادی با گلایه از ابتر ماندن ۲۰ساله طرح مسجد جامع گفت: همه وعده های مسئولان در این زمینه در حدحرف بوده و باعث بلاتکلیفی ساکنان آن شده است. از مسئولان درخواست داریم سریعا وضعیت این طرح را مشخص کنند.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 29 بهمن 1393  توسط   هشترود هشترود   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode