ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 11 مهر 1389     |     کد : 9971

آذربايجان‌ شرقي نايب قهرمان بسكتبال جوانان بانوان كشور شد

رقابت‌هاي بسكتبال مرحله نهايي قهرماني جوانان بانوان دسته يك كشور كه به ميزباني تبريز از هشتم مهر ماه در تبريز آغاز شده بود با قهرماني تيم تهران و نايب قهرماني تيم آذربايجان‌ شرقي پايان يافت.

 رقابت‌هاي بسكتبال مرحله نهايي قهرماني جوانان بانوان دسته يك كشور كه به ميزباني تبريز از هشتم مهر ماه در تبريز آغاز شده بود با قهرماني تيم تهران و نايب قهرماني تيم آذربايجان‌ شرقي پايان يافت.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان شرقي، در دور نهايي رقابت‌هاي بسكتبال قهرماني جوانان دسته يك كشور چهار تيم برتر اصفهان، تهران، خراسان رضوي و ميزبان رقابت‌ها آذربايجان‌ شرقي حضور داشتند كه پس از تيم‌هاي تهران با سه برد و آذربايجان ‌شرقي با دو برد، تيم اصفهان با يك برد به مقام سومي رقابت‌ها رسيد.
مراسم اختتاميه رقابت‌هاي بسكتبال مرحله نهايي قهرماني جوانان بانوان دسته يك كشور در سالن 6 هزار نفري پورشريفي با حضور كرم‌زاده نايب رئيس بانوان فدراسيون بسكتبال كشور، اكبر فرج‌اللهي معاون ورزشي اداره كل تربيت‌بدني آذربايجان‌شرقي و كريم پاداش رئيس هيئت بسكتبال استان برگزار شد.
كرم‌زاده نايب رئيس بانوان فدراسيون بسكتبال كشور با قدرداني از ميزباني شايسته هيئت بسكتبال آذربايجان‌ شرقي گفت: بسكتبال بانوان در ايران اسلامي رشد قابل توجهي داشته و بسكتبال آذربايجان‌ شرقي در بخش بانوان با حمايت‌هاي مسئولان رشد خود را آغاز كرده و نمونه بارز آن نايب قهرماني در كشور است كه مقام بسيار ارزنده و قابل توجه است.
كريم پاداش رئيس هيئت بسكتبال آذربايجان ‌شرقي نيز خبر از برگزاري بيش از چهار مورد رقابت‌هاي بسكتبال بانوان در رده‌هاي سني مختلف در تبريز داد و گفت: به زودي با حمايت مسئولان نيز تيم‌هاي بانوان استان در رقابت‌هاي ليگ بانوان در شان و منزلت آذربايجان‌شرقي حضور خواهد يافت.
در پايان به تيم‌ها و نفرات برتر كاپ و مدال‌ها اهدا و به ورزشكاران، مربيان، داوران و مسئولان فدراسيون لوح‌هاي يادبود اهدا شد.


نوشته شده در   يکشنبه 11 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode