ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 7 مهر 1389     |     کد : 9846

زنان با ايجاد بسترهاي لازم به فعاليت‌هاي صنعتي وارد شوند

رئيس سازمان صنايع و معادن استان آذربايجان شرقي گفت: زنان با ايجاد بسترهاي لازم به فعاليت‌هاي صنعتي وارد شوند.

 رئيس سازمان صنايع و معادن استان آذربايجان شرقي گفت: زنان با ايجاد بسترهاي لازم به فعاليت‌هاي صنعتي وارد شوند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، علي مسافري ظهر امروز در گردهمايي مشاوران امور بانوان و خانواده سازمان صنايع و معادن كشور كه در تبريز برگزار شد، اظهار داشت: زنان آذربايجان به حق قهرمانان ملي بودند كه در تاريخ ايران حماسه‌ها آفريدند.
وي گفت: در تورق صفحات تاريخ سرزمين ايران است كه مي‌بينيم زنان ايران به ويژه زنان آذربايجان در طول تاريخ رشادت‌ها آفريدند.
رئيس سازمان صنايع و معادن استان آذربايجان شرقي ادامه داد: اين رشادت‌ها به ويژه در دوران مشروطه به اوج خود رسيد به طوريكه در آن دوران زنان دوشادوش مردان در دفاع از وطن و آزادي حماسه‌ها آفريدند.
وي گفت: زنان در لحظه لحظه اين حركت مهم سياسي اجتماعي مشروطه حضوري چشمگيري داشتند، آنان ضمن همراهي با مردان از مام ميهن خود دفاع كردند.
رئيس سازمان صنايع و معادن استان آذربايجان شرقي افزود: جامعه ايران در حال حاضر بر روي بانوان خود بسيار حساب باز كرده است زيرا بيش از نيمي از جمعيت ايران را زنان تشكيل مي‌دهند.
وي خاطرنشان كرد: بايد بسترها را براي حضور بانوان در عرصه‌هاي مختلف صنعتي فراهم آورد زيرا زنان و دختران اين مرز و بوم با تحصيلات عالي توانسته‌اند مدارج علمي را در همه رشته‌هاي تحصيلي طي كنند.
مسافري ادامه داد: در واقع آگاهي‌بخشي و آموزش زنان و مردان از ضروريات بهره‌گيري از مشاركت زنان است و آموزش مهارت‌هاي لازم به زنان براي رشد توانمندي‌هاي آنان نيز بايد مورد توجه قرار گيرد.
وي اضافه كرد: براي اين منظور ابتدا بايد زنان را از موقعيت اجتماعي و منافع خود آگاه ساخت و آموزش‌هاي لازم را به منظور كسب مهارت‌ها و توانمندسازي آنان انجام داد چرا كه زنان همواره به دليل آنكه مهارت‌ها و تخصص‌هاي لازم را براي تصدي مسئوليت‌ها ندارند به كنار رانده شده‌اند.
رئيس سازمان صنايع و معادن استان آذربايجان شرقي افزود: سازمان صنايع و معادن بهترين جا براي اشتغال زنان به حساب مي‌آيد و بايد شرايطي را مهيا كنيم تا زنان بتوانند در عرصه‌هاي صنعتي و معدني حضور يابند و در اين عرصه‌ها نيز پا به پاي مردان حركت كنند.


نوشته شده در   چهارشنبه 7 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode