ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 7 مهر 1389     |     کد : 9845

افتخار زن ايراني حركت در خط ولايت است

معاون امور آموزش و پژوهش مركز زنان و خانواده رياست جمهوري در تبريز گفت: افتخار زن ايراني حركت در خط ولايت است.

معاون امور آموزش و پژوهش مركز زنان و خانواده رياست جمهوري در تبريز گفت: افتخار زن ايراني حركت در خط ولايت است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، زهرا سجادي ظهر امروز در چهارمين گردهمايي مشاوران امور زنان و بانوان سازمان‌هاي صنايع و معادن كشور در تبريز اظهار داشت: در دولت نهم و دهم نگرش به مسائل زنان متفاوت‌تر از دولت‌هاي قبلي بود و ابعاد فكري اين نگرش نيز خيلي گسترده تر از ساير دولت‌هاست.
وي گفت: اگر برخي دولت‌هاي قبلي تحت تدثير افكار سازمان‌هاي بين‌المللي قرار مي‌گرفتند و بر اساس تأثيرات ناشي از سازمان‌ها براي زنان تصميم مي‌گرفتند اما امروز در دولت فعلي امور زنان را در خانواده جستجو كرد، همانكه در جامعه ما مغفول مانده بود.
سجادي تصريح كرد: افتخار زنان ما اين است كه مثل غربي‌ها زندگي را رها نكرده‌اند اگر چه كه دولت‌هاي قبلي در پي اين بودند كه زنان رها از خانواده باشند اما در دولت فعلي جلوي اين كار گرفته شد.
وي افزود: راهي كه غرب در اين مورد رفته است براي ما تجربه شده و دوباره گام نهادن در جاي پاي آنها اشتباهي بزرگ است.
سجادي خاطرنشان كرد: خانواده براي ما محور است و اگر خانواده‌ها گرم و صميمي باشند بدون شك فرزندان خوبي در آن خانواده‌ها رشد خواهند يافت و با رشد اين فرزندان صالح است كه جامعه به تعالي دست خواهد يافت.
وي اضافه كرد: خانواده پاشنه آشيل جامعه ايران است و خانواده است كه آينده اين سرزمين را در تمام زمينه‌ها به ويژه در امر صنعت آباد مي‌كند البته با تربيت فرزنداني سالم، از اين‌رو توجه به خانواده‌ها در زمينه‌هاي مختلف مي‌تواند ما را در رسيدن به هدف كه همان رشد و توسعه جامعه است كمك كند.
سجادي ادامه داد: زنان ما بايد احساس مسئوليت كنند و بر اساس اين احساس مسئوليت است كه با تمام وجود ايستاده‌اند و پشت سر رهبري حركت مي‌كنند.
وي افزود: به خاطر حركت در خط ولايت است كه دشمن تاكنون نتوانسته است بر جامعه ايران رخنه كنند.
سجادي تأكيد كرد: اساس و قوام حفظ خانواده در آشنايي و به كار بستن آموزه‌هاي قرآني است و به هر ميزان كه اعضا خانواده با قرآن انس بيشتري پيدا كنند و آن را بيشتر به كار بندند، خانواده قوام بيشتري خواهد يافت.
وي گفت: توصيه پيامبر اعظم (ص) در ارتباط تنگاتنگ با دو ثقل قرآن و عترت و جدايي‌ناپذير بودن اين دو همچنين اعتقاد بر اينكه تنها راه سلامت و نجات خانواده‌ها و بلكه همه انسان‌ها به كار بستن اين دو منبع در شيوه زندگي به عنوان دستورالعمل حيات‌بخش و سعادت آفرين است، مسئوليت سياست‌گذاران نظام جمهوري اسلامي را به خاطر پايبندي مردم به اصول و ارزش‌هاي ديني مضاعف مي‌كند.
وي توضيح داد: نگرش مركز مبني بر آموزش‌هاي دو سويه به زنان و مردان براي ايجاد ثبات در خانواده همچنين موفقيت اجراي طرح ملي رحمت در كشور در ميان زنان خانه‌دار، شاغلان زن و مرد در دستگاه‌هاي اجرايي، دانش‌آموزان، دانشجويان و... آموزش كارگران را به عنوان يكي از اولويت‌هاي مركز قرار داده و ادامه اجراي طرح در ميان سربازان، خانواده‌هاي ارتشي، سپاهي و خانواده شهدا و ايثارگران را در دستور كار قرار داد.


نوشته شده در   چهارشنبه 7 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode