ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 شهريور 1389     |     کد : 9475

امام جمعه هريس: طراحان اصلي اهانت به قرآن سران كاخ سفيد هستند

امام جمعه شهرستان هريس گفت: اهانت و هتك حرمت به قرآن كريم توسط سران كاخ سفيد طراحي شده است.

 امام جمعه شهرستان هريس گفت: اهانت و هتك حرمت به قرآن كريم توسط سران كاخ سفيد طراحي شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر اظهار داشت: اهانتي كه در چند روز اخير به قرآن كريم صورت گرفته است يك برنامه حساب شده و سلسله‌وار بوده كه در مدت‌هاي اخير توسط سران اسكتبار و در قالب پروژه اسلام هراسي در حال شكل‌گيري است.
وي اهانت به ساحت مقدس قرآن كريم را توسط كشيش ديوانه كه با حمايت‌هاي آشكار و پنهان دولتمردان آمريكايي صورت گرفت را محكوم كرد و افزود: آتش زدن قرآن كريم به بهانه نهمين سالروز حادثه خود ساخته 11 سپتامبر اگر چه تلخ و نفرت‌انگيزتر از آن است كه زبان و قلم را ياراي شرح آن باشد اما اين جريان شوم روي ديگري نيز دارد و آن اعتراف صريح و بي‌پرده آمريكا و صهيونيست‌هاي حاكم بر كاخ سفيد به ناتواني و درماندگي خود در برابر موج پرشتاب اسلامگرايي و به قول حضرت امام (ره) تسخير سنگر به سنگر نقاط كليدي جهان است و تنها از اين زوايه مي‌توان اقدام نفرت‌انگيز آمريكا در به آتش كشيدن قرآن را به ارزيابي نشست.
احمدي تصريح كرد: هتك حرمت به قرآن كريم نشان مي‌دهد كه سران استكبار از عزتي كه روز به روز نصيب اين كتاب آسماني مي‌شود در هراس هستند ضمن اينكه آنها سخت در اشتباه هستند كه فكر مي‌كنند با اين حركات ساده لوحانه مي‌توانند نورانيت قرآن را خاموش كنند چرا كه حافظ اصلي اين كتاب آسماني خداوند است به همين دليل عزت و كرامت قرآن با اينگونه رفتارها از بين نمي‌رود.
وي افزود: البته حركت قرآن‌سوزي غربي‌ها يك دستاوردها هم مي‌تواند براي جهان اسلام داشته باشد و آن اين است كه با اين كار مسلمانان بيش از گذشته به سمت اين كتاب آسماني ميل پيدا كنند و در سايه آن بر اتحاد و همدلي خود مي‌افزايند.
خطيب جمعه هريس در ادامه با تبريك و گراميداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس هر ساله يادآور حماسه عظيم هشت سال رشادت و قهرماني ملت عظيم ايران و فرزندان دلاور آن در دفاع از اسلام و ارزش‌هاي والاي آن و تماميت ارضي كشور است.
وي افزود: حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس در حقيقت برگ زريني در كارنامه انقلاب اسلامي ايران و مدال درخشاني بر سينه جمهوري اسلامي ايران است كه از اين امتحان بزرگ سربلند و موفق بيرون آمده است و دفاع مقدس، ايران اسلامي را در برابر تهديدات دشمن بيمه كرده است.
احمدي به برخي از جنبه‌هاي بزرگ و عظيم اين حماسه بزرگ اشاره كرده و پايان دوران ضعف گذشته، خودباوري در سايه ايمان به خدا، تربيت نسل جوان خداجوي و تامين پشتوانه دفاعي آينده كشور را از جمله اين دستاوردها دانست و افزود: منبع عظيم فرهنگ دفاع مقدس و صدور حقيقي انقلاب اسلامي به اقصي نقاط جهان از ديگر دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس است.
وي در ادامه به هشتم شوال المكرم، سالروز تخريب قبور بقيع توسط وهابيت اشاره كرد و اظهار داشت: هشتم شوال يادآور يكي از حوادث بسيار تلخ تاريخ است و در چنين روزي در سال 1344 هجري قمري فرقه جعلي وهابيت در اقدامي خلاف شرع و مذهب همه مسلمانان قبور فرزندان پيامبر (ص) در قبرستان بقيع را به دلايل واهي تخريب كرد و داغي بر قلوب دوستداران فرزندان رسول خدا (ص) گذاشت.
احمدي افزود: وهابيت را از اول براي ضربه زدن به وحدت اسلام و ايجاد پايگاهي مثل رژيم صهيونيستي را براي اينكه پايگاهي عليه اسلام درست كنند در بين جامعه مسلمانان به وجود آوردند و اساسا وهابيت بر مبناي ايجاد اختلاف بين مسلمانان به وجود آمده است و امروز ثمره پليد و خبيثه خودش را نشاتن مي‌دهد.


نوشته شده در   جمعه 26 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode