ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 19 اسفند 1402     |     کد : 203157

امام جمعه تبریز:

صداقت انتخاباتی نظام بار دیگر ثابت شد

امام جمعه تبریز گفت: انتخابات ۱۴۰۲ یک پیام دیگر داشت و آن هم صداقت انتخاباتی نظام بود.

امام جمعه تبریز گفت: انتخابات ۱۴۰۲ یک پیام دیگر داشت و آن هم صداقت انتخاباتی نظام بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: اینک به فضل الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شد زمان آن رسیده است که از همه نقش آفرینان در این عرصه شکوهمند ملی تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: اگر بنا باشد در وهله اول تشکری صورت گیرد آن تشکر متعلق به ملت ایران و خاصه مردم شریف آذربایجان‌شرقی است که بخش بزرگی از این مردم با وجود همه موانع داخلی و خارجی شناختی و اقتصادی و بعضاً بی‌تدبیری‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کردند و بزرگترین جنگ ترکیبی دشمنان و مزدورانش برای رقم خوردن مشارکت پایین را ناکام گذاشتند.

خطیب جمعه تبریز گفت: تلاش دست اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات، ناظران نهادهای انتظامی اطلاعاتی امنیتی و بسیج که توجه شبانه‌روزی خود را مصروف امنیت کامل قبل و حین انتخابات کردند و نیز تعهد انقلابی و غیرت‌مندانه احزاب و گروه‌های سیاسی با گرایش‌های مختلف که ایفاگر مسئولیت تاریخی خود در این وجه از جهاد تبیین شدند نیز قابل تکریم و تمجید است.

آل‌هاشم ادامه داد: از صداو سیمای استان، رسانه‌های گروهی و اصحاب رسانه که در انتخابات ۱۱ اسفند تأثیر گذار بودند و باعث شور انتخاباتی شدند تشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اینجا لازم می‌دانم بابت اعتماد به این طلبه و خادم مردم و سرباز امام زمان و رهبر معظم انقلاب از همه مردم استان صمیمانه و خالصانه قدردانی کنم اعتماد شما اهالی شریف و پیشگام آذربایجان به این حقیر کمترین مسئولیت سنگینی را بر دوش بنده گذاشته است که جز با عنایت پروردگار مهربان و نگاه پر مهر امام زمان (عج) و دعای رهبر معظم انقلاب و شما عزیزان امکان انجام آن میسر نخواهد بود. دست همه شما را می‌بوسم.

آل‌هاشم تصریح کرد: پیروز واقعی این رویداد ثمین و سرنوشت ساز ملت بزرگ ایران اسلامی است که با ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت صندوق‌های رأی آمدند و مردم سالاری دینی را بار دیگر عینیت بخشیدند.

وی تاکید کرد: نتایج انتخابات بار دیگر ثابت کرد برای تغییر صندوق رأی مطمئن‌ترین و معتبرترین شیوه است و برای همه روشن و واضح است که تنها با مشارکت در انتخابات است که می‌توان مسیر تغییر ایجاد کرد و با انتخاب، هدفمند مجلس کارآمد تشکیل داد.

امام جمعه تبریز گفت: روشن‌ترین پیام مشارکت مردم و حتی نتایج انتخابات شکست گفتمان تحریم بود چه آنها که تحریم را ابزار اعلام اعتراض می‌دانستند و چه آن دسته که با مغالطه مدعی بودند مشارکت در انتخابات در سرنوشت کشور بی اثر است و تفاوتی میان نامزدها برای مردم و آینده کشور وجود ندارد در حالی که در این انتخابات شاهد نتایج متفاوتی بودیم.

وی ادامه داد: انتخابات ۱۴۰۲ یک پیام دیگر هم داشت و آن هم صداقت انتخاباتی نظام بود. نتیجه انتخابات مجلس دوازدهم بار دیگر صداقت انتخاباتی نظام را اثبات کرد اعلام میزان رأی منتخبان میزان مشارکت و آرای باطله ثابت کرد که شفافیت در دستگاه‌های انتخاباتی نظام حاکم است و به هیچ وجه حتی در موقعیت‌های حساس حق الناس را زیر پا نمی‌گذارد.

آل‌هاشم اضافه کرد: اینک فصل انتخابات دیگری به پایان رسید و هنگامه انجام وظیفه و عمل به تعهدات منتخبین ملت و همراهی و همیاری همگان برای عزت و سربلندی ایران اسلامی فرا رسیده است. اگر در عرصه انتخابات رقابتی وجود داشته اینک موعد رفاقت و همدلی برای خدمت شایسته به ملت رشید ایران است.

وی ادامه داد: توصیه دلسوزانه و ناصحانه رهبر عظیم الشان انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان نیز توصیه به همدلی و نصیحت به اخلاق مداری بود و به همه علی الخصوص کاندیداها فرمودند: نمایندگان جدید مراقب باشند کام ملت و فضای سیاسی کشور با سخنان اختلاف انگیز دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه گریه‌ای دشمن پسند تلخ نشود.

 


نوشته شده در   شنبه 19 اسفند 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode