ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 اسفند 1402     |     کد : 203092

امام جمعه موقت تبریز:

شرکت در انتخابات وظیفه ملی و شرعی است

امام جمعه موقت تبریز گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تداوم اقتدار و امنیت کشور می شود و شرکت در آن وظیفه ملی و شرعی است.

امام جمعه موقت تبریز گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تداوم اقتدار و امنیت کشور می شود و شرکت در آن وظیفه ملی و شرعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی عالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز افزود: بر اساس اعلام دست اندرکاران و عوامل اجرایی انتخابات، امنیت و آرامش در فضای انتخابات در سطح استان برقرار است و مردم از اولین ساعات آغاز این حماسه، حضور پرشوری در پای صندوق‌های رأی دارند.

وی با قدردانی از عوامل اجرایی و افرادی که امنیت و آرامش انتخابات را تأمین می‌کنند، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تداوم اقتدار و امنیت کشور می‌شود و شرکت در آن وظیفه ملی و شرعی است.

امام جمعه موقت تبریز همچنین با قدردانی از مردم استان و کسانی که در ایجاد شور انتخاباتی نقش دارند، گفت: مردم با شرکت در انتخابات، آینده و سرنوشت کشور را رقم می‌زنند.

حجت الاسلام عالی، با اشاره به ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، ادامه داد: مردم غزه با وجود مظلومیت، در برابر حملات این رژیم ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

وی یادآور شد: جنگ غزه موجب شد تا مردم دنیا بیشتر با اسلام و مظلومیت مردم این سرزمین آشنا شوند و در مقابل چهره زشت غرب و جنایتکار رژیم صهیونیستی را بهتر بشناسند.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز با اشاره به ۱۴ اسفند روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه و با تاکید بر لزوم ترویج این فرهنگ در جامعه گفت: قرض الحسنه دارای ارزش اجتماعی و اخلاقی است و موجب می‌شود تا روح برادری در جامعه رواج یابد و جامعه از ربا در امان بماند.

حجت الاسلام عالی، با انتقاد از رباخواری بعضی از بانک‌ها در کشور، افزود: برای جلوگیری از این کار باید راهکار اساسی ارائه شود و ترویج فرهنگ قرض الحسنه از جمله راهکارهای مقابله با این موضوع است.

وی همچنین با اشاره به روز درختکاری، اظهار کرد: نحوه و گسترش ساختمان سازی در شهرهای کشور در شأن جامعه اسلامی نیست و باید توجه به فضای سبز و درختکاری برای تولید اکسیژن بیشتر گسترش یابد.

 


نوشته شده در   جمعه 11 اسفند 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode