ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 فروردين 1403     |     کد : 203263

امام جمعه تبریز:

اولویت رهبر معظم انقلاب حول محور اقتصاد است

امام جمعه تبریز با اشاره به شعار سال جدید، گفت: این نامگذاری ها در ۱۷ سال گذشته نشان می‌دهد که اولویت رهبر معظم انقلاب حول محور اقتصادی است.

امام جمعه تبریز با اشاره به شعار سال جدید، گفت: این نامگذاری ها در ۱۷ سال گذشته نشان می‌دهد که اولویت رهبر معظم انقلاب حول محور اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال ۱۴۰۳ تبریز با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند همت و مشارکت مردم است، افزود: همان طور که مردم محور اصلی شکل‌گیری، پیروزی و بقا انقلاب اسلامی بوده و هستند جهش تولید نیز نیازمند همت و مشارکت آنان است.

وی با اشاره به تعیین شعار سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب و نامگذاری امسال به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: این نامگذاری‌ها در ۱۷ سال گذشته نشان می‌دهد که اولویت رهبر معظم انقلاب حول محور اقتصاد بوده و هشت سال است که برای شعار سال موضوع تولید را برجسته کرده‌اند.

آل هاشم ادامه داد: دشمن با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به دنبال اعمال فشار و فروپاشی اقتصاد کشور است، از این رو مردم باید با مشارکت در جهش تولید، در مقابل این توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی مقاومت کنند.

وی افزود: هر کجا که مردم حضور داشته‌اند پیروزی قطعی بوده و دولت، مجلس و مسئولان باید سازوکار حضور مردم در زمینه‌ی اقتصاد را فراهم کنند.

آل هاشم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال ادامه داد: در زمینه وحدت ملی دچار غفلت شده‌ایم که این موضوع باید برای تمام کنشگران سیاسی موضوعی مهم و دغدغه تلقی شود.

وی گفت: نباید اجازه دهیم تا اختلاف نظرات به تفرقه و شکاف تبدیل شود، وظیفه ما حفظ و استحکام بخشی به وحدت ملی است.

وی همچنین با اشاره به روز جهانی آب، بیان کرد: در این روز باید اهمیت حفظ منابع آبی بویژه آب شیرین در دسترس، برای همگان بیان و یادآوری شود، زیرا خشک شدن دریاچه‌ها، تالاب‌ها و چشمه‌ها چهره طبیعت ایران را دگرگون کرده است.

امام جمعه تبریز به قطعی و افت فشار آب در تبریز در نخستین ساعات سال جدید اشاره و خاطرنشان کرد: این اتفاق یادآور تنش‌های آبی تابستان سال گذشته بود، این قطعی‌های مکرر نشان می‌دهد که مسئله آب تبریز باید به طور ملی و ریشه‌ای برطرف شود.

آل هاشم بیان کرد: مطالبه اصلی ما از دولت پیگیری جدی مسئله آب تبریز است از مردم هم خواهش می‌کنم تا در مصرف آب حداکثر صرفه‌جویی را انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: این امام بزرگوار از لحاظ سیرت و سیما بین ائمه اطهار شبیه‌ترین امام به رسول خدا بودند و حسن خلق، یتیم نوازی، مهربانی، امانتداری و جوانمردی، صفات اصلی آن حضرت بود.

 


نوشته شده در   جمعه 3 فروردين 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode