ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 فروردين 1403     |     کد : 203374

امام جمعه تبریز:

طوفان الاحرار معادلات جهانی را به‌هم ریخته‌ است

امام جمعه تبریز اظهار کرد: طوفان الاحرار در جمعه‌ی ماه رمضان تحت تاثیر طوفان الاقصی بوده و طوفنده‌ای است که معادلات جهانی را به هم ریخته است.

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز اظهار کرد: طوفان الاحرار در جمعه‌ی ماه رمضان تحت تاثیر طوفان الاقصی بوده و طوفنده‌ای است که معادلات جهانی را به هم ریخته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز، خطاب به مردم آذربایجان گفت: شما همیشه جزو اولین بودید، آفرین بر مردم غیرتمند آذربایجان و تبریز قهرمان که همگام ملت شریف ایران امروز حماسه‌ای دیگر آفریدند و غیرت دینی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: حضور مردم شریف در راهپیمایی تاثیرات بسیاری خواهد گذاشت. با توجه به این تاثیرات امیدواریم همه‌ بتوانیم به وظایف دینی و ملی خودمان عمل کنیم.

وی به ۲۰ فرودین سالروز شهادت شهید آوینی که روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری است اشاره کرد و گفت: زمان شناسی انقلابی، هنر بزرگ شهید آوینی بود. فضلیت، اخلاص، تهعد ایمانی، قلم شیوا، بصیرت و زمان شناسی شهید آوینی نیز جزو برجستگی و حکمت‌های سید الشهدا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با کارگزاران نظام بار دیگر به میدان داری مردم در اقتصاد تاکید کردند و فرمودند مردم توان فکری، مالی و ابتکاری دارند.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات ایشان، وارد شدن ابتکارات مردم به میدان به نفع ما است، گفت: مجلس و دستگاه‌ها باید میدان نقش آفرینی مردم را فراهم کنند چراکه مردم از توان فکری، مالی و ابتکاری بالایی برخوردارند و برای عینیت دادن به این توان دولت باید درک درستی از مسئله داشته باشد.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با کارگزاران دولت در مورد حجاب اشاره کرد و خاطر نشان کرد: از لحاظ قانونی و شرعی رعایت حجاب واجب است این بی حجابی مسئله سازی بیگانگان است که حرمت شکنی می‌کنند و هدف دشمن این است وضعیت ایران را به زمان قبل از انقلاب برگرداند. اینجا لازم است مردم خودشان با همراهی مسئولان ذی ربط همراهی کرده و جلوی بدحجابی را بگیرند.

خطیب نماز جمعه تبریز ادامه داد: دشمن به هر بهانه‌ای می‌خواهد در جامعه دوقطبی ایجاد کند اما جوانان این شهر در مراسم شهادت حضرت علی(ع) حضور پررنگ داشتند.

آل هاشم افزود: مردم آذربایجان و تبریز با بی اعتنایی به این جوسازی‌های مسموم حرمت روز شهادت را حفظ کردند و پرشکوه در اجتماعات عزاداری‌ها و هیأت حسینی حضور پیدا کردند.

وی گفت: من به عنوان یک خادم از طرف خودم و استاندار از مردم شریف و غیرتمند آذربایجان قدردانی و تشکر کنم.

وی به سالگرد صیاد شیرازی اشاره کرد و افزود: آنچه که صیاد شیرازی را صیاد کرد، اخلاص او بود. وی از لحاظ نظامی برجسته بوده و فرماندهی بسیار شایسته برای این نظام بود.


نوشته شده در   جمعه 17 فروردين 1403  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode