ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 19 شهريور 1389     |     کد : 9280

امام جمعه بستانآباد : مسلمانان جسارت به كلام خدا را بيپاسخ نميگذارند

امام جمعه بستانآباد گفت : مسلمانان هرگونه توهين و جسارت به كلام خدا را تحمل نكرده و بيپاسخ نميگذارند ...

امام جمعه بستانآباد گفت : مسلمانان هرگونه توهين و جسارت به كلام خدا را تحمل نكرده و بيپاسخ نميگذارند .
به گزارش خبرگزاري فارس از بستانآباد ، حجتالاسلام سيدرضا رضوي امروز در جمع مردم بستانآباد و در خطبههاي نماز عيد سعيد فطر اين شهر با اشاره به گرفتاريهاي امروز جهان اسلام افزود : تا زماني كه اتحاد ، يكپاچگي و بصيرت در بين مسلمانها نباشد بيحرمتي به مقدسات اسلامي از سوي دشمنان انكارناپذير است .
وي اقدام كليساي فلوريدا را توهين به مقدسات اسلامي و اقدامي بيشرمانه دانست و افزود : اگر مسلمانان در مقابل توهينهاي آنها كوتاهي نميكردند امروز شاهد اين گونه بيحرمتيها نميشديم .
امام جمعه بستانآباد با محكوم كردن سخنان زشت و ناپسند كشيش آمريكايي كه اعلام كرده روز 11 سپتامبر قرآن را به آتش ميكشد ، گفت : اين افراد در لباس كشيش ، افرادي مزدور و عمله استكبار جهاني آمريكا و رژيم صهيونيستي هستند .
وي افزود : رشد مثبت اسلام در جهان سبب شده تا كشورهاي غربي يك چنين اقدام جنونآميزي را انجام دهند ولي با اين تلاشهاي مذبوهانه نميتوانند جلوي رشد اسلام را بگيرند .
خطيب نماز عيد سعيد فطر با اشاره به راهپيمايي بزرگ روز قدس اظهار داشت : جهان به عينه مشاهده كرد كه مردم مسلمان ايران با هر سليقهاي كه باشد در برابر رژيم صهيونستي يد واحده بوده و همگي خواهان محو اين رژيم هستند .
امام جمعه بستانآباد با اشاره به نياز اصلي جوامع اسلامي به وجود مرجعيت و رهبري گفت : شاخصه اصلي بصيرت و هوشياري مرجعيت و ولايت است كه هر زمان نياز بود ، براي هدايت جامعه وارد شدهاند .
رضوي ايمان و علم را از نيازهاي مردم نام برد و افزود : ايمان و علم هم در فرآيند تعليم ، تربيت و فرهنگ از نظر اسلام داراي اهميت بسيار است و علم بدون ايمان موجب نابودي شخص و تخريب دنيا ميشود .
امام جمعه بستانآباد با اشاره به عيد سعيد فطر كه بزرگترين عيد مسلمانها است ، گفت : خداي سبحان را شاكريم كه فرصتي عطا كرد تا رمضاني ديگر را بر آستان كبرياييش سجده گذاريم و دست دعا بر عرش ملكوتياش برآريم و طلب رحمت كنيم تا در پناه قرب حضرتش مسير رستگاري را بپيماييم .
رضوي الگو قرار دادن اعمال ماه مبارك رمضان را براي ديگر روزها و عدم ترك آنها را خواستار شد و افزود : مبادا با تمام شدن ماه رمضان در ايمان و اراده شما سستي به وجود آيد و از انجام فرائض ديني كوتاهي شود بلكه سعي شود جلوي كناه كردن را با ارادهاي كه از ماه رمضان به دست آوردهايد ، بگيريد
وي خاطر نشان كرد : ثمرات ماه مبارك رمضان فرصت مناسبي براي حركت در مسير حق و تحقق ارزشهاي الهي و معنوي است و عيد سعيد فطر عيد بازگشت به فطرت الهي و انساني و خداگونه شدن است .


نوشته شده در   جمعه 19 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode