ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 شهريور 1389     |     کد : 9134

آيت‌الله‌شبستري: رژيم صهيونيستي با تفكر ماكياولي انسانيت را زير سؤال برده است

امام جمعه تبريز با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي و حامي اصلي آن آمريكا در حال اضمحلال هستند، گفت: رژيم صهيونيستي با تفكر ماكياولي انسانيت و اخلاق را زير سؤال برده است...

امام جمعه تبريز با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي و حامي اصلي آن آمريكا در حال اضمحلال هستند، گفت: رژيم صهيونيستي با تفكر ماكياولي انسانيت و اخلاق را زير سؤال برده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد‌شبستري امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه تبريز در مصلاي امام خميني (ره) با اشاره به برگزاري راهپيمايي شكوهمند روز قدس در تبريز و كشور بر تاثيرگذاري اين حضور و حمايت گسترده در نابودي رژيم صهيونيستي تاكيد كرد.
وي با اشاره به حمايت جمهوري اسلامي ايران از مردم مظلوم فلسطين تاكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران با افتخار از مردم مظلوم فلسطين حمايت مي‌كند و در برابر جنايات رژيم صهيونيستي ايستاده و آن را محكوم مي‌كند.
امام جمعه تبريز با اشاره به هويت ضدديني و اخلاقي رژيم صهيونيستي تاكيد كرد: صهيونيسم با اقتصاد ليبرالي و با تكيه بر انديشه ضداخلاقي ماكياولي 85 درصد رسانه‌هاي جهان را در اختيار گرفته است.
مجتهد‌شبستري تصريح كرد: رژيم صهيونيستي با تفكر ماكياولي خود كه انسانيت و اخلاق را زير سئوال قرار داده است جنايات‌هاي گسترده خود را انجام مي‌دهند و در حال حاضر اين رژيم جنايات وحشتناكي را در سراسر جهان مرتكب مي‌شود.
وي اظهار داشت: رژيم صهيونيستي در حال حاضر بزرگ‌ترين قاچاق كننده اعضاي بدن ‌بزرگ‌ترين قاچاق كننده انسان و از فاسدترين رژيم‌هاي جهان است.
امام جمعه تبريز خاطرنشان كرد: ‌در حال حاضر اين رژيم بزرگ‌ترين مصرف كننده مشروبات الكلي در جهان است و فساد و فحشا در اين كشور در درجه بالايي قرار دارد و بر اساس اسناد موجود بيش از 60 درصد زنان صهيونيستي در ادارت و محل كار مورد تجاوز قرار مي‌گيرند.
وي با اشاره به ادامه نا آرامي در افغانستان تاكيد كرد: رژيم صهيونيستي با تجارت پرسودي كه از فروش سلاح به ناتو و غرب دارد به ناآرامي‌هاي افغانستان دامن مي‌زند و سالانه 70 تا 80 ميليون دلار از اين راه سود مي‌برد.
امام جمعه تبريز خاطرنشان كرد: در حال حاضر 7 هزار و 500 نفر فلسطيني در زندان‌هاي رژيم صهيونيستي هستند و 197 نفر از ايشان در همين زندان‌ها به شهادت رسيده‌اند.
وي از طرح‌هاي مشترك رژيم صهيونيستي و رژيم‌هاي مرتجع عرب در جنايت عليه مردم مظلوم فلسطيني خبر داد و گفت: ‌برگزاري بيش از 2 هزار عمليات مشترك ميان رژيم صهيونيستي و حكومت خودگردان فلسطين عليه مردم مظلوم اين كشور، ‌واگذاري نواره غزه به مصر، راه‌اندازي شبكه ماهواره‌اي رژيم صهيونيستي در اردن نمونه‌هاي از اين جنايات و طرح‌هاي مشترك هستند.
امام جمعه تبريز تاكيد كرد: سازش با رژيم صهيونيستي خفت و خيانتي است كه اگر اين كار صورت گيرد مردم منطقه دست‌هاي سازشكار آنان را قطع خواهد كرد.
وي تاكيد كرد: با تمام تلاش‌هاي صورت گرفته توسط رژيم صهيونيستي اين رژيم و حامي اصلي آن آمريكا در حال اضمحلال هستند.
مجتهدشبستري تصريح كرد: به اعتراف خود صهيونيست‌ها در دهه گذشته يك هزار نفر صهيونيست به هلاكت رسيده‌اند و 20 هزار يهودي از صهيونيست فرار كرده‌اند و ديگراز شعار از نيل تا فرات اين رژيم خبري نيست.
امام جمعه تبريز در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه امروز تبريز به حادثه بمب‌‌گذاري در ميان عزادران شيعي پاكستان اشاره كرد و گفت:‌ اين جنايات در حالي صورت گرفت كه 20 ميليون پاكستاني در اثر سيل بزرگ در اين كشور بي‌خانمان هستند.
وي اظهار داشت: دست آمريكا در اين جنايات كه منجر به شهادت 35 نفر و 220 زخمي شد مشهود است كه با هدف تفرقه‌افكني ميان شيعه و سني صورت مي‌گيرد و كوتاهي دولت پاكستان در برابر گروه‌هاي تروريستي پذيرفتني نيست. 


نوشته شده در   شنبه 13 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode