ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 30 مرداد 1389     |     کد : 8926

امام جمعه بستان‌آباد: اجراي منويات رهبر در زمينه اتحاد ضروري است

امام جمعه ‌بستان‌آباد با اشاره به سخنان اخير مقام معظم رهبري در زمينه ضرورت وحدت گفت: بايد با اتحاد و وحدت اجازه ندهيم تا دشمنان به صفوفمان راه يابند...

  امام جمعه ‌بستان‌آباد با اشاره به سخنان اخير مقام معظم رهبري در زمينه ضرورت وحدت گفت: بايد با اتحاد و وحدت اجازه ندهيم تا دشمنان به صفوفمان راه يابند.
به گزارش خبرگزاري فارس از بستان‌آباد، حجت‌الاسلام سيدرضا رضوي امروز در خطبه‌هاي‌ نماز جمعه اين شهرستان با اشاره به نياز جامعه بيش از هر چيز به وحدت اظهار داشت: نبايد با مطرح كردن بعضي از مسائل كه منجر به از بين رفتن اتحاد مي‌شود، چراغ سبز بي‌اعتمادي به مسئولان را به دشمنان نشان داد.
وي فرصت‌طلبي دشمنان را براي هر گونه ضربه زدن به ايران اسلامي را از جمله اهداف دور و دراز آنان عنوان كرد و افزود: دشمنان در هر برهه از زمان كه خواسته‌اند به انقلاب اسلامي ايران ضربه بزنند، با عنايت خداوند و با رهبر‌ي هوشمندانه ولايت فقيه و با همدلي مردم و مسئولان از اعمال شيطاني خود شكست خورده‌اند.
رضوي با اشاره به سالروز وفات بانوي اسلام خديجه كبري اظهار داشت: ايشان هميشه در كنار پيامبر اسلام بود و در واقع سال دهم بعثت دوران سختي براي پيامبر بود كه يكي از بهترين همراهان خود را از دست داده بود.
خطب جمعه بستان‌آباد ادامه داد: اين بانوي اسلام امروز مي‌تواند الگوي مناسبي براي همه ما باشد و مي‌توانيم درس ايثار و فداكاري را از اين بانو ياد بگيريم.
وي ادامه داد:‌ 30 مرداد سالروز حمله رضاخان به مسجد گوهرشاد مشهد است كه به مردمي كه در مقابل كشف رضاخان تحصن كردند، حمله و آنها را به شهادت رساند.
امام جمعه بستان‌آباد ايستادگي مردم ايران را در مقابل دشمنان انقلاب اسلامي افتخار بزرگي عنوان كرد كه دشمنان با ترويج فرهنگ فساد و بي بندو باري خواهان از خود بي‌خود كردن فر هنگ غني اسلامي هستند كه هنوز نتوانسته‌اند به هدف نهاي خود برسند.
رضوي اظهار داشت: 30 مرداد همچنين روز جهاني مساجد است و مردم ما هميشه اين را ثابت كردند كه حضوري فعال در مساجد دارند و در نگهداري از مسجد از هيچ كوششي دريغ نخواهند كرد.
وي اهميت دادن به مساجد را تنها به ماه رمضان ندانست بلكه از مردم خواست به مساجد در همه زمان‌ها اهميت داده شود و به مسجد به عنوان پايگاه وحدت و همدلي و تعالي روح و معنويت نگاه شود.
رضوي از بسته بودن در بعضي از مساجد روستاهاي شهرستان انتقاد كرد و از مسئولان امر خواست نسبت به علت‌يابي و رونق انها اقدام كنند.
امام جمعه بستان‌آباد گفت: از اواسط ماه مبارك رمضان همزمان با تولد امام حسن مجتبي(ع) هفته اكرام را داريم و اميدواريم مردم مسلمان در اين هفته مثل دفعات گذشته به ياري مستمندان بپردازند.
وي با گراميداشت فرا رسيدن هفته دولت و ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: هفته دولت فرصتي است تا دولتمردان زحمات و خدمات خود را گزارش دهند و مردم را از كارهاي كه براي جامعه و براي رفاه مردم صورت گرفته آگاه سازند.
وي در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به ماه رمضان افزود: انسان بايد در اين ماه در خود تغييرات انجام دهد و خود را از زنگار گناهان برهاند.
رضوي ماه رمضان را فرصت طلايي براي مسلمانان دانست كه خداوند براي بخشيده شدن بندگانش قرار داده است و جاري شدن انوار خداوندي براي رحمت انسان به بهانه‌هاي مختلف در اين ماه قرار داده شده است.


نوشته شده در   شنبه 30 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode