ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 16 مرداد 1389     |     کد : 8740

امام جمعه هريس: خبرنگاران خدمتگزاران صديق‌ مردم هستند‌

امام جمعه شهرستان هريس گفت: خبرنگاران خدمتگزاراني صديق و زبان گوياي مردم هستند كه براي‌ پايداري نظام اسلامي تلاش مي‌كنند..

 امام جمعه شهرستان هريس گفت: خبرنگاران خدمتگزاراني صديق و زبان گوياي مردم هستند كه براي‌ پايداري نظام اسلامي تلاش مي‌كنند.
به گزارش خبرگزاري فارس از هريس، حجت‌الاسلام قهرمان احمدي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته هريس گفت: خبرنگاران چشمان بيدار جامعه بوده و اين چشم آنگاه كه بيدار، تيزبين و دقيق باشد، متعلق به همه جامعه است.
وي با گراميداشت 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار متعهد «محمود صارمي» به دست نيروهاي جنايتكار طالبان در مزار شريف و با گراميداشت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاري نمايندگي افكار عمومي و پل ارتباطي بين مديريت و لايه‌هاي متعدد جامعه است و خبرنگاران عزيز علاوه بر استمرار كار، بايد به ايجاد روح مساعدت و رغبت هرچه بيشتر عمومي براي مشاركت در توسعه و ترقي مولفه‌هاي فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي، تربيتي و سياسي كشور و جامعه كمك كنند.
امام جمعه هريس وظيفه خبرنگار را آگاه كردن مردم از رويدادها در عرصه زندگي از جمله تازه‌هاي علمي و پيشرفت‌ها در زمينه‌هاي گوناگون دانست و تصريح كرد: خبرنگار مسئوليت نمايندگي ارتقاي ذهينت و آگاهي مردم را عهده‌دار شده است و شغل خبرنگاري سخت و مسئوليت سنگيني دارد.
احمدي جامعه‌شناسي و شناخت نيازهاي مردم و كشور را از ويژگي‌هاي يك خبرنگار دانست و افزود: خبرنگار علاوه بر سخت‌كوشي و صداقت بايد حضور فعالانه‌اي در جامعه داشته باشد و با اطلاع‌رساني به موقع پيشرفت‌ها در زمينه‌هاي مختلف را مطرح كند و افكار مردم را تحت تأثير آگاه‌سازي‌هاي خود قرار دهد.
خطيب جمعه هريس خبرنگاران را چشمان بيدار جامعه دانست و تصريح كرد: اين چشم آنگاه كه بيدار، تيزبين و دقيق باشد، متعلق به همه جامعه است و حفاظت، نگهداشتن و روشنگري در مسير ديدش به نفع كل جامعه تمام مي‌شود.
*ملت‌هاي آزاده جهان دنياي بدون رژيم‌صهيونيستي را تجربه مي‌كنند
وي در بخش ديگري از سخنان خود به پاسخ دندانشكن ارتش لبنان به تجاوز رژيم صهيونيستي به خاك لبنان اشاره كرد و اظهار داشت: نظاميان صهيونيست در درگيري دو روز پيش با مقاومت ارتش لبنان روبه‌رو شده و پاسخي دندانشكن دريافت كردند به نحوي كه پس از چند ساعت از آغاز درگيري نظاميان صهيونيست از طريق بلندگو از ارتش لبنان درخواست آتش‌بس مي‌كنند تا جنازه يك افسر اين رژيم و زخمي‌هاي خود را از كارزار جنگ بيرون كنند.
احمدي ادامه داد: رژيم صهيونيستي در اين درگيري به دنبال تست‌ زدن توان نظامي ارتش لبنان و محك سربازان لبناني بود كه البته واكنش غير‌منتظره‌اي را دريافت كرد و صهيونيست‌ها نخستين ‌بار پي بردند كه ارتش لبنان قادر است با قدرت پاسخي درخور به جنايات و تجاوزات آنها بدهد.
وي گفت: رژيم صهيونيستي پس از جنگ 33 روزه 2006 ميلادي با حزب‌الله لبنان و جنگ 22 روزه 2008 ميلادي با گروه‌هاي جهادي فلسطين اينبار در جنگ يكروزه مغلوب ارتش لبنان مي‌‌شود، از اينرو با توجه به اينكه درگيري دو روز پيش صهيونيست‌ها با ارتش لبنان و نه حزب‌الله بود و بيش از يك روز هم به درازا نكشيد، نشان از آن دارد كه از يك طرف توان دفاعي اين رژيم كاهش يافته و از طرف ديگر با به صحنه آمدن ارتش لبنان در كنار حزب‌الله توان و قدرت جريان مقاومت افزايش يافته است، اتفاقي كه صهيونيست‌ها آن را در ارزيابي‌هاي خود برآورد نكرده بودند و يا در پي ارزيابي و آزمودن آن بودند.
امام جمعه هريس اظهار داشت: رژيم صهيونيستي در باتلاقي از چالش‌ها و بحران‌ها دست و پا مي‌زند كه هر روز بيشتر در آن فرو مي‌رود و ملت‌هاي آزاده و مستقل در اقصي نقاط عالم، جهان پس از ارژيم صهيونيستي را تجربه كنند.
وي با گراميداشت فرا رسيدن ماه مبارك رمضان از همه مردم و جوانان خواست شئونات اسلامي را در اين ماه بيش از پيش رعايت كنند و با انجام اعمال صالح زمينه انس بيشتر به خدا فراهم شود. 


نوشته شده در   شنبه 16 مرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode