ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 1 خرداد 1403
سه شنبه 1 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 4 خرداد 1389     |     کد : 7716

افتتاحيه اولين دوره آموزش مقدماتي مداحي ويژه خواهران در تبريز برگزار شد

معاون فرهنگي، آموزشي و پژوهشي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در افتتاحيه اولين دوره آموزش مقدماتي مداحي ويژه خواهران درتبريز با اشاره به وظايف خطير اقشار تأثيرگذار گفت: بايد براي مبارزه با خرافات و انحرافات گامهاي مؤثرتري برداريم...

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، حجت الاسلام ميكائيل اسكندري افزود: نقش سازمان هدايت به سوي فرهنگ اسلامي و ديني و كمالات انساني، حمايت هاي معنوي و مادي و نظارت است و در سال همت مضاعف و كار مضاعف تلاش مي كند مطابق با منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در مقابل حربه هاي دشمنان ايستادگي كند و تعاليم ديني را در كليه سطوح جامعه نشر دهد.
وي ادامه داد: اما در اين ميان فعالان عرصه فرهنگي در اجتماع بانوان نيز از جايگاه حساس و ارجمندي برخوردارند چون بايد در راستاي مبارزه با انحرافات و خرافات گام بردارند و در عين حال بر رفتار، كردار و گفتار خود نيز نظارت داشته باشند.
وي تصريح كرد: در هر گوشه از شهر كه به اشاعه انحرافات ديني مي پردازند با همدلي شما و با تكيه بر مجاري قانوني مقابله خواهيم كرد.
اسكندري هدف از برگزاري اين دوره ها را نيز خرافه زدايي دانسته ادامه داد: امروز روشنگري در همه ابعاد زندگي بشر بسيار ضروري است و واعظان، خطبا، فرهيختگان، رسانه ها و اقشار تأثير گذار مسؤوليت بسيار خطيري بر عهده دارند.
وي افزود: دشمنان اسلام از هر دري براي مقابله با نظام جمهوري اسلامي وارد شده اند ولي هميشه با شكست روبرو شده اند و اين بار نيز به همت شير مردان و شير زنان ايراني و روشنگري هاي آنان در عرصه فرهنگي نيز دست خالي و مأيوس خواهند بود.
همه ما بايد در سنگر فرهنگي بسيجي وار فعاليت كنيم چرا كه جهاد فرهنگي امروز بسيار مهم و سرنوشت ساز است.
گفتني است: در اين دوره آموزشي 164 نفر از بانوان كه مراحل ثبت نام، آزمونهاي ورودي كتبي، شفاهي و مصاحبه را گذرانده و از ميان 223 نفر انتخاب شده اند، حضور يافته و طي 90 ساعت آموزشي در محل اداره كل آموزشهاي لازم را درموضوعاتي چون اخلاق مداحي، آشنايي با نغمات و رديف ها، روخواني و روانخواني قرآن كريم، تاريخ تشيع، احكام و مسائل شرعي و مقتل و مقتل شناسي مي گذرانند.


نوشته شده در   سه شنبه 4 خرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode