ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 ارديبهشت 1389     |     کد : 7581

آيت‌الله ‌مجتهد ‌شبستري :پيام رزمايش ولايت 89 پاسخ ويرانگر ايران به هر حركت مذبوحانه است

آيت‌الله ‌مجتهد ‌شبستري :پيام رزمايش ولايت 89 پاسخ ويرانگر ايران به هر حركت مذبوحانه است...

امام جمعه تبريز گفت: هر حركت مذبوحانه دشمن و ماجراجويي با پاسخ كوبنده و ويرانگر ايران مواجه مي‌شود.‌
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر در مصلاي امام خميني(ره) به برگزاري رزمايش ولايت 89 ارتش و رزمايش سپاه در روزهاي گذشته اشاره كرد و افزود: ايران اسلامي به پشتوانه نيروهاي مسلح آماده و باايمان خود بار ديگر اقتدار خود را به نمايش گذاشت و نشان داد كه براي پاسخگويي به هر ياوه‌سرايي و حركت احمقانه‌اي آماده است.
وي تصريح كرد: در رزمايش‌هاي اخير سپاه و ارتش كه با فاصله‌اي كوتاهي از هم برگزار شد، آخرين سلاح‌ها و توليدات نظامي همچنين توانمندي‌هاي نيروهاي مسلح ايران به آزمايش گذاشته شد تا در ابتدا به همسايگان در منطقه اعلام كند كه مي‌توان امنيت منطقه را تامين و تضمين كرد و نيازي به حضور خارجي‌ها نيست و دوم اينكه به دنيا و استكبار نشان دهد كه هر حركت مذبوحانه دشمن و ماجراجويي با پاسخ كوبنده و ويرانگر ايران مواجه مي‌شود.
آيت‌الله مجتهد شبستري افزود: اين رزمايش‌ها بازتاب‌هاي خوب و مثبتي در عرصه بين‌المللي داشت و به اعتراف وزير دفاع آمريكا و مسئولان ديگر آن، توان نظامي ايران، نيروهاي نظامي آمريكا را به چالش كشيده است.
امام جمعه تبريز با تقدير از نيروهاي مسلح در دفاع از كيان نظام و آب و خاك ايران اسلامي، اين نيروها را فرزندان صالح روح‌الله ارزيابي كرد و اقتدار و‌ آمادگي در كنار ايمان و تعهد آنان را بازدارنده هر توطئه‌اي از سوي دشمن دانست.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي همچنين به فرارسيدن سالگرد رحلت امام راحل اشاره كرد و افزود: در آستانه 14 و 15 خرداد قرار گرفته‌ايم كه اين روزها يادآور ياد و خاطره امام راحل و شهيداي راه انقلاب است كه با حركت توفنده خويش بساط 2500 ساله شاهنشاهي را برچيده و نظامي مبتني بر آموزه‌هاي ديني بنيان نهادند كه الگوي آزادگان جهان شد.
وي، تجليل از مقام امام راحل و شهداي 15 خرداد را تجليل از انقلاب و وفاداري به آن ارزيابي كرد و اظهار داشت: با برگزاري باشكوه اين ايام بايد دين خود به امام و انقلاب را ادا كنيم.
خطيب جمعه تبريز تصريح كرد: انديشه امام (ره) مردم را به عرصه تعيين سرنوشت هدايت كرد و تفكرات ناب ايشان موجب پيروزي انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي در ايران شد.
وي با بيان اينكه وفاداري و عشق مردم نسبت به امام خميني(ره) جهاني است، عمل به فرمايشات آن حضرت و جانشين خلف وي را مايه عزت، اتحاد و همبستگي و لازمه موفقيت و پيشرفت توصيف كرد.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي تصريح كرد: امام‌ خميني (ره) هميشه زنده است چرا كه افكار و انديشه‌هاي آن حضرت پويا و مترقي است.
آيت‌الله مجتهد شبستري در ادامه به سالروز لغو امتياز تنباكو به فتواي ميرزايي شيرازي اشاره كرد و اظهار داشت: علما و فقها در طول تاريخ حافظ عزت و استقلال كشور بوده‌اند و هيچ‌گاه اجازه ندادند استعمار و ايادي آن سلطه به ميهن اسلامي ايران داشته باشند.
وي افزود: طي 31 سال گذشته دشمن همواره از راه‌هاي گوناگون با دسيسه‌هاي مختلف به ميدان آمده تا اين انقلاب را به اضمحلال بكشاند اما هوشياري مردم در سايه ولايت فقيه توطئه‌ها را يكي پس از ديگري خنثي كرده است.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي گفت: در سايه تدبير ولايت به عنوان يادگار امام راحل، استقلال و عزت كشور حفظ شده و هر توطئه دشمن با تدبير ولي فقيه در نطفه خفه شده است.
وي در ادامه به علميات‌هاي تروريستي اخير در عراق اشاره كرد و افزود: آمريكا قصد دارد با ناامن كردن عراق حضور خود در منطقه و در عراق را توجيه كرده و طولاني كند.
امام جمعه تبريز گفت: در شرايطي كه گروه‌هاي عراقي درصدد تشكيل دولت هستند اين عمليات‌هاي تروريستي روي مي‌دهد تا به نوعي مانع از ثبات عراق شود.
وي خاطرنشان كرد: از مردم عراق و گروه‌هاي سياسي اين كشور درخواست مي‌كنيم با هوشياري و حفظ وحدت با سرعت دولت را شكل دهند و مانع از پياده شدن اهداف دشمنان در عراق شوند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي همچنين به هفته هلا‌ل احمر اشاره كرد و آمادگي آنان در حوادث غيرمترقبه را مايه آرامش و آسايش مردم ارزيابي كرد.


نوشته شده در   شنبه 25 ارديبهشت 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode