ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 ارديبهشت 1389     |     کد : 7580

امام جمعه مراغه: تخريب مساجد در آذربايجان توطئه عليه اسلام است

امام جمعه شهرستان مراغه گفت: تخريب مساجد در كشور آذربايجان توطئه استكبار عليه اسلام است كه درصدد است مظاهر اسلامي را در سراسر جهان نابود كند...

 امام جمعه شهرستان مراغه گفت: تخريب مساجد در كشور آذربايجان توطئه استكبار عليه اسلام است كه درصدد است مظاهر اسلامي را در سراسر جهان نابود كند.
به گزارش خبرگزاري فارس از مراغه، حجت‌الاسلام محمدتقي پورمحمدي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر افزود: استكبار جهاني با همراهي ايادي خود براندازي نظام اسلامي و نابودي اسلام كه به عنوان بزرگ‌ترين تهديدكننده اهداف شوم دشمن است، هدف گرفته است.
وي اضافه كرد: تخريب مساجد در كشور آذربايجان توطئه استكبار عليه اسلام است كه درصدد است مظاهر اسلامي را در سراسر جهان نابود كند.
خطيب جمعه مراغه اظهار داشت: جهان اسلام و امت اسلامي در سراسر جهان بايد هوشيار باشند و بدانند كه دشمن با تمام توان و امكانات خود به ميدان آمده تا از سد اسلام گذشته و آن را از بين ببرد.
نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري همچنين مسئله تقليد در جامعه و ضرورت آن تاكيد كرد و گفت: مراجع تقليد عظام بايد توجه بيشتري نسبت به تقليد در جامعه از خود نشان دهند.
خطيب جمعه مراغه تصريح كرد: اجراي احكام دين مبين اسلامي از مهم‌ترين مسائل دين است و امت اسلامي بايد به انجام تقليد از مراجع اين امر را به درستي به انجام رسانند.
وي افزود: سياستمداران استعمارگر به خوبي مي‌دانند كه اگر هويت يكپارچه‌ جهان اسلام شكل بگيرد، راه بر سيطره‌‌ آنان بسته خواهد شد، بنابراين قدرت‌هاي استكباري اكنون به نقطه‌اي از تقابل با جهان اسلام رسيده‌اند كه مي‌خواهند با تفرقه بين مسلمانان، آنان را به جان هم بياندازند.
امام جمعه مراغه تصريح كرد: استكبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل از اتحاد و همبستگي مسلمانان به شدت بيمناك هستند.
وي گفت: دنيا كمر به نابودي اسلام بسته است ولي همانگونه كه پيامبر و مكتب او در عصر جاهليت بر همگان پيروز شدند، امروز هم پيروزي با اسلام است و زمينه براي ظهور منجي بشريت فراهم خواهد شد.
امام جمعه مراغه تصريح كرد: قدرت‌هاي استكباري كه تعاليم زندگي‌ساز و حركت آفرين اسلام را با منافع خويش در تضاد مي‌بينند و اتحاد روزافزون و تكوين قدرت سياسي مسلمانان جهان را سد و مانعي بزرگ در راه تحقق سياست‌هاي ضدانساني خود تلقي مي‌كنند، با تمام توان همه راه‌ها و روش‌هاي شيطاني را براي مقابله با اسلام، اتحاد و وحدت مسلمانان به كار مي‌گيرند.
وي در ادامه به مسئله عفاف و حجاب در جامعه اسلامي اشاره كرد و اظهار داشت: پرداختن به عفاف و حجاب از ضروريات اسلام و بيانگر آن است كه اسلام به زن بها داده هر چند براي مردان نيز چنين وظيفه‌اي يعني رعايت شئونات اسلامي را بيان كرده اما رعايت حجاب و حفظ آن بيشتر براي زنان در نظر گرفته شده است.
امام جمعه مراغه با بيان اينكه نهادينه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه زمان‌بر است، يادآورشد: در اوايل پيروزي انقلاب اسلامي شاهد تحولات چشمگيري در سطح جامعه بوديم كه لازم است امروز توجه بيش از پيش به رعايت عفاف و حجاب در جامعه صورت گيرد.


نوشته شده در   شنبه 25 ارديبهشت 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode