ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 ارديبهشت 1389     |     کد : 7579

امام جمعه هشترود: اجلاس گروه 15 در تهران انزواي آمريكا را نشان داد

امام جمعه شهرستان هشترود گفت: حضور مقامات گروه 15 در تهران نشان‌دهنده بي‌اثر بودن تلاش‌هاي آمريكا براي منزوي كردن ايران و منزوي بودن آمريكا در ميان ساير ملل است...

 امام جمعه شهرستان هشترود گفت: حضور مقامات گروه 15 در تهران نشان‌دهنده بي‌اثر بودن تلاش‌هاي آمريكا براي منزوي كردن ايران و منزوي بودن آمريكا در ميان ساير ملل است.
به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، حجت‌الاسلام عبدالحميد واعظي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهر حضور سران 10 كشور گروه 15 در تهران را نشان دهنده مواصع به حق ايران در مجامعه جهاني دانست و افزود: آمريكا فكر مي‌كند با دستور مي‌تواند ايران را منزوي كند بلكه اقدامات و سياست‌هاي غلط و احمقانه اين كشور موجب انزواي هر روز اين كشور‌ مي‌شود.
خطيب جمعه هشترود در ادامه به رزمايش بزرگ سپاه و ارتش در روزهاي اخير اشاره كرد و اظهار داشت: برگزاري اين رزمايش در آب‌هاي خليج فارس و درياي عمان نشانه آمادگي و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران در برابر دشمنان است.
حجت الاسلام واعظي تصريح كرد: برگزاري رزمايش بزرگ ولايت در آب‌هاي نيلگون خليج فارس و درياي عمان، عظمت نظام را به نمايش گذاشت.
وي برگزاري اين رزمايش را هشداري براي دشمنان نظام و انقلاب دانست و افزود: نيروهاي مسلح ايران هر حركت مذبوحانه را با اقتدار كامل و در كم‌ترين زمان پاسخ مي‌دهند.
خطيب جمعه هشترود با اشاره به 25 ارديبهشت ماه روز خانواده گفت: ريشه اصلي زندگي و ركن اساسي هر جامعه خانواده است، بنابراين در جامعه اسلامي همه بايد اسلام را در خانواده تبيين كنند و آن خانواده را بر اساس دستورات اسلامي مديريت كنند.
وي افزود: همه به ويژه خانواده‌ها ضمن تمركز و كنترل بيشتر جوانان خود بايد در سال همت مضاعف و كار مضاعف در راستاي احياي امر به معروف و نهي از منكر جوانان تلاش كنند تا توطئه‌هاي دشمنان نظام خنثي شود.
خطيب جمعه هشترود گفت: در دين اسلام هيچ بنايي مستحكم تر از خانواده نيست و اين جايگاه بايد با تدبير شكل گيرد و استحكام لازم را داشته باشد اما دنياي مادي با ناديده گرفتن جايگاه واقعي زن در اسلام موجب شده است تحكيم خانواده در غرب متزلزل شود و سعي دارد با شعارهاي واهي و شبكه‌هاي ماهواره‌اي و رواج بي‌بند و باري استحكام خانواده‌هاي كشورهاي مسلمان را به هم بزند و در اين راستا قشر زنان جامعه بايد هوشيار باشند.
وي با تسليت ايام فاطميه گفت: حضرت زهرا (س) نمونه بارز عفت و پاكدامني، سخاوت، اخلاق حسنه و عبادت بودند كه مي‌تواند الگوي عملي در زندگي همه مردم به ويژه بانوان جامعه ما باشد.
امام جمعه هشترود ضمن تاكيد براينكه زنان بايد با الگو قراردادن حضرت فاطمه (س)، پيروي از دستورات الهي، پيامبران و ائمه اطهار رسالت خود را بدانند و متوجه توطئه هاي شياطين باشند، گفت: تمدن و دنياي مادي با ناديده گرفتن نقش زن در تربيت انسان‌ها و تحكيم خانواده، سعي كرده با شعارهاي واهي و حرف‌هاي نابجاي خود زنان را از كانون گرم خانواده جدا و به عنوان ابزاري در درون جامعه به كار گيرد.


نوشته شده در   شنبه 25 ارديبهشت 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode