ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 18 ارديبهشت 1389     |     کد : 7485

امام جمعه تبريز گفت: مواضع اصولي و منطقي جمهوري اسلامي در نيويورك و برگزاري موفق كنفرانس خلع سلاح تهران موجب رسوايي بيشتر آمريكا شد.

مواضع اصولي و منطقي جمهوري اسلامي در نيويورك و برگزاري موفق كنفرانس خلع سلاح تهران موجب رسوايي بيشتر آمريكا شد...

 امام جمعه تبريز گفت: مواضع اصولي و منطقي جمهوري اسلامي در نيويورك و برگزاري موفق كنفرانس خلع سلاح تهران موجب رسوايي بيشتر آمريكا شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري امروز ‌در خطبه‌هاي نماز جمعه ‌تبريز‌ در مصلاي امام خميني (ره) اين شهر با اشاره به سفر اخير رئيس جمهور به نيويورك و سخنراني در مقر سازمان ملل به تشريح نتايج اين سفر در ابعاد بين‌المللي پرداخت.
وي با بيان اينكه آمريكا و غرب در برگزاري كنفرانس خلع سلاح و محدوديت استفاده از سلاح‌هاي اتمي در نيويورك با سخنراني رئيس جمهور كشورمان به اهداف خود نرسيدند، اظهار داشت: بيان مواضع اصولي و منطقي جمهوري اسلامي در اين كنفرانس موجب خشم و درماندگي كشورهاي غربي و خصوصا آمريكا شد كه مواضع خصمانه اين كشورها پس از سخنراني رئيس جمهور نشانگر اين درماندگي است.
آيت‌الله شبستري به پيشنهادهاي جمهوري اسلامي ايران در اين كنفرانس اشاره كرد و افزود: پيشنهاد قطع همكاري با كشورهاي دارنده سلاح هسته‌اي و پيشنهادات سازنده‌اي كه در زمينه نابودي سلاح‌هاي كشتار جمعي صورت گرفت همه بيانگر مواضع اصولي جمهوري اسلامي در اين زمينه بود.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي با اشاره به تضادهاي آمريكا در گفتار و عمل اظهار داشت: چگونه ممكن است كشوري كه خود توليدكننده خطرناك‌ترين سلاح‌هاي هسته‌اي و اتمي است به عنوان يك كشور بازدارنده و مدافع صلح در اين باره عمل كند.
امام جمعه تبريز در ادامه با اشاره به سخنراني مهم رئيس جمهور در آمريكا و برگزاري موفق كنفرانس خلع سلاح تهران در فاصله زماني اندك گفت: مواضع اصولي و منطقي جمهوري اسلامي در نيويورك و برگزاري موفق كنفرانس خلع سلاح تهران موجب رسوايي آمريكا شد.
آيت‌الله مجتهد شبستري در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه امروز تبريز به انتخابات اخير عراق اشاره كرد و اظهار داشت: ائتلاف اخير شيعيان مي‌تواند گامي به در راستاي همراهي و همگرايي شيعيان اين كشور باشد و اميدواريم شاهد نتايج شيرين اين ائتلاف باشيم.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي، به ضرورت اين ائتلاف در برابر گروه‌هاي سكولار عراق اشاره كرد و اظهار داشت: ائتلاف منسجم گروه‌هاي شيعه در عراق مي‌تواند زمينه را براي رشد و پيشرفت اين كشور فراهم كند.
وي همچنين با اشاره به اعمال ضداسلامي دولت باكو تاكيد كرد: تخريب مساجد در اين شكر اقدامي غيراسلامي است كه متاسفانه از سوي دولتمردان اين كشور صورت مي‌گيرد و نشانگر نفوذ صهيونيسم در اين كشور است
.


نوشته شده در   شنبه 18 ارديبهشت 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode