ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 11 ارديبهشت 1389     |     کد : 7395

امام جمعه شهرستان اهر: جلوگيري از رواج پديده بي‌حجابي در جامعه ضرورتي انكارناپذير است

امام جمعه شهرستان اهر گفت: تمام مردم جامعه اسلامي بايد از رواج پديده بي‌حجابي جلوگيري كنند و همه در برابر اين معضل مسئول هستند...

 امام جمعه شهرستان اهر گفت: تمام مردم جامعه اسلامي بايد از رواج پديده بي‌حجابي جلوگيري كنند و همه در برابر اين معضل مسئول هستند.
به گزارش خبرگزاري فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجي‌زاده امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان با اشاره به اهميت عفاف و حجاب و سيره رفتاري و گفتاري حضرت زهرا(س) به رفتار غير انساني و ضد ديني مخالفان اشاره كرد و اظهار داشت: ببينيد با نواميس مردم امروز در دنيا چگونه معامله مي‌شود كه قاچاق زنان و دخهتران در دنيا پس از سلاح و موادمخدر مطرح است.
خطيب جمعه اهر با تاكيد بر اهميت داشتن تقوا در جامعه اسلامي اظهار داشت: اگر آحاد مردم تقوا را سرلوحه امورات خود قرار دهند به آرامش فكري دست مي‌يابند.
وي تحقق آموزه‌ها و دستورات قرآن در سطح جامعه را در سايه تقوا ميسر دانست.
امام جمعه اهر ادامه داد: متاسفانه به دليل عدم الگوسازي صحيح در جامعه از يك سو و همچنين تلاش‌هاي استكبار جهاني براي ضربه زدن به نظام مقدس جمهوري اسلامي از سوي ديگر شاهد رواج پديده بدحجابي و مدگرايي در كشور هستيم كه نبايد اجازه داد اين وضعيت و روند رو به رشد آن همچنان ادامه پيدا كند.
خطيب جمعه اهر خطاب به خانواده‌ها عنوان كرد: وظيفه اصلي در بحث برخورد با پديده بدحجابي متوجه خانواده‌هاست چراكه پدران و مادران نبايد اجازه دهند تا فرزندان آنها به مدهاي غربي روي آورده و با پوشيدن انواع لباس‌هاي نامناسب وارد اجتماع شوند.
وي همچنين روز خليج‌فارس را گرامي داشت و اظهار داشت: خليج‌فارس در طول تاريخ خليج‌فارس ثبت شده و تا آخر با نام خليج‌فارس خواهد ماند و در دفاع مقدس با هشت سال جهاد براي دنيا اثبات كرديم كه حتي يك وجب از جاي جاي كشور عزيزمان ايران را به بيگانه نمي‌دهيم.
حاجي‌زاده در ادامه به سالروز شهادت علامه شهيد مطهري و روز معلم اشاره كرد و با بيان اينكه انقلاب اسلامي شهداي گرانقدري را تقديم انقلاب اسلامي كرده است، گفت: مطهري يكي از برترين و بارزترين شهداي انقلاب اسلامي است.
حاجي‌زاده سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري را گرامي داشت و افزود: مطهري معلمي براي نسل انسانيت است، معلمي كه علم او مي‌توانست با تمام دنيا برابري كند.
وي استاد شهيد مرتضي مطهري را از سرمايه‌ها و چهره‌هاي بازر انقلاب اسلامي بيان كرد و گفت: ارزش انقلاب اسلامي با خون شهيد مطهري دو چندان شده است و اين به خاطر علم والا و عمل شايسته اين شهيد در راه انقلاب اسلامي است.
امام جمعه شهرستان اهر همچنين روز كارگر را به تمام كارگران تبريك گفت و افزود: دولت بايد زمينه‌هاي ارتقا وضعيت زندگي كارگران را فراهم كند كه تاكنون نيز اقدامات بسيار خوبي را در اين راستا انجام داده و ضروري است كه اين اقدامات همچنان ادامه داشته باشد.
خطيب جمعه اهر در بخش ديگري از سخنان خود گفت: رزمايش پيامبر اعظم اوج اقتدار ايران را به جهانيان نشان داد و برگزاري اين آن نشان دهنده عزم ملي مردم و مسئولان در دفاع از استقلال كشور است.
وي اظهار داشت: با انجام رزمايش بر مبناي صنعت دفاعي دانش بنيان، ضعف دشمنان ايران به جهانيان نشان داده شد.
حاجي‌ِزاده شليك موفقيت‌آميز موشك‌هاي دريا به دريا، موشك كوتاه‌برد با قابليت تخريبي بيش از 3 هزار تن و مداومت پروازي هواپيماهاي بدون سرنشين و جمع‌آوري اطلاعات را از جمله نقاط قوت و منحصر به فرد رزمايش پيامبر اعظم پنج برشمرد.
امام جمعه شهرستان اهر گفت: مهم‌ترين عامل در انجام موفقيت‌آميز رزمايش ايمان و باور راسخ فرزندان اين مرز و بوم است كه اين عامل به عنوان يكي از گرانبهاترين سرمايه‌هاي ايران اسلامي به جهانيان ثابت شد.


نوشته شده در   شنبه 11 ارديبهشت 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode