ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 28 فروردين 1389     |     کد : 7203

امام جمعه هشترود: نيروهاي مسلح كوچك‌ترين تهديد را با اقتدار پاسخ مي‌دهند

امام جمعه شهرستان هشترود گفت: نيروي‌هاي مسلح ايران كوچك‌ترين تهديد دشمنان را با اقتدار تمام پاسخ مي‌دهند و در دفاع از كيان نظام لحظه‌اي ترديد نمي‌كنند.

 امام جمعه شهرستان هشترود گفت: نيروي‌هاي مسلح ايران كوچك‌ترين تهديد دشمنان را با اقتدار تمام پاسخ مي‌دهند و در دفاع از كيان نظام لحظه‌اي ترديد نمي‌كنند.
به گزارش خبرگزاري فارس از هشترود، حجت‌الاسلام عبدالحميد واعظي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهرستان با اشاره به 29 فرودين روز ارتش و دوم ارديبهشت روز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهار داشت: ارتش و سپاه در واقع دو بازي توانمند نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.
وي در ادامه بر خدمات ارزنده ارتش و سپاه در حفظ تماميت ارضي كشور تاكيد كرد و گفت: ارتش، سپاه و بسيج با همكاري هم در دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام توان از تماميت ارضي كشور محافظت كردند و در مقابل تمام توطئه‌هاي نماز استكبار ايستادگي كردند.
خطيب جمعه هشترود با بيان اينكه امنيت حاكم بر جامعه مرهون تلاش‌هاي شبانه‌روزي نيروهاي مسلح اعم از ارتش، سپاه و نيروهاي انتظامي و امنيتي است، تصريح كرد: دشمنان قسم‌خورده ايران اسلامي اگر روزي بخواهند چنگال طمع به مملكت ما دراز كنند، بدانند با نيروي‌هاي مسلحي روبه‌رو خواهند شد كه كوچك‌ترين تهديد را با اقتدار تمام پاسخ خواهد داد و در دفاع از كيان نظام لحظه‌اي ترديد نمي‌كنند.
وي در ادامه تهديد جمهوري اسلامي ايران توسط اوباما رئيس جمهور آمريكا را محكوم كرد و عنوان داشت: سخنان «اوباما» نشانه درماندگي آمريكا در قبال كشورمان است.
واعظي افزود: تهديد ايران به حمله اتمي يك نوع باج‌گيري و در حقيقت زمين‌گير شدن سياست‌هاي آمريكا محسوب مي‌شود.
وي با اشاره به موقعيت راهبردي ايران اظهار داشت: ايران گزينه‌هاي مختلفي دارد و تاكنون تهديدات كشورهاي مختلف تاثيري بر جمهوري اسلامي نداشته است.
واعظي با اشاره به آغاز كنفرانس بين‌المللي تهران كه از فردا آغاز مي‌شود، گفت: اين كنفرانس با شعار انرژي هسته‌اي براي همه و سلاح هسته‌اي براي هيچ كس با حضور 60 كشور برگزار مي‌شود كه هدف اين كنفرانس در واقع خلع كشورها از سلاح هسته‌اي است.
وي افزود: شركت‌كنندگان در اين اجلاس خواهان اين هستند كه سلاح هسته‌اي در هيچ كشوري اشاعه و شيوع نيابد، ضمن آنكه همه بتوانند از انرژي هسته‌اي استفاده صلح‌آميز كنند.
خطيب جمعه هشترود ادامه داد: اگر بناست كه در دنيا سلاح هسته‌اي نباشد، هيچ كشوري نبايد اين سلاح را داشته باشد و كشورهاي كه خود داراي سلاح هستند و سابقه سوء نيز در اين زمينه دارند، به چه حقي ايران اسلامي را بدون دليل متهم مي‌كنند.
وي همچنين به سالروز ولادت حضرت زينب (س) نيز اشاره كرد و گفت: ‌از ايشان مي‌توان به عنوان نماد مقابله با دشمن ياد كرد چنانچه اكنون نيز ما بايد همواره در برابر دشمن ايستادگي كنيم و سربلند از ميدان بيرون آييم تا در نهايت اشك دشمن درآيد.
امام جمعه هشترود همچنين از نحوه برخورد كارمندان بانك‌ها با اراب و رجوع‌ها در اين شهرستان انتقاد كرد. 


نوشته شده در   شنبه 28 فروردين 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode