ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 20 فروردين 1389     |     کد : 7112

امام جمعه تبريز: تهديدهاي تكراري آمريكا تاثيري در عزم هسته‌اي ايران ندارد

امام جمعه تبريز گفت: تهديدهاي تكراري آمريكا و غرب تاثيري در عزم ملت و دولت ايران براي تدوام فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي ندارد.

امام جمعه تبريز گفت: تهديدهاي تكراري آمريكا و غرب تاثيري در عزم ملت و دولت ايران براي تدوام فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي ندارد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري ظهرامروز در مصلاي امام خميني(ره) اين شهر در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر با اشاره به تهديدهاي روز گذشته رئيس جمهور امريكا اظهار داشت: اين تهديدها كه در قالب تصويب قطعنامه‌هاي جديد و حتي تهديدهاي نظامي صورت مي‌گيرد، با هدف دست كشيدن ملت ايران از دستاوردهاي هسته‌اي خود است.
وي با گراميداشت سالروز فناوري هسته‌اي اظهار داشت: تهديدهاي تكراري آمريكا و غرب تاثيري در عزم ملت و دولت ايران براي تدوام فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي ندارد و حتي تهديدات نظامي كارآيي ندارد و ملت و دولت ايران نسبت به فناوري هسته‌اي خود ذره‌اي عقب‌نشيني نمي‌كنند.
امام جمعه تبريز در ادامه با تبريك 20 فروردين، سالروز جشن فناوري هسته‌اي با اشاره به اينكه ايران در مسئله هسته‌اي وارد مرحله برگشت‌ناپذيري شده است، خاطرنشان كرد: ملت و دولت ايران استفاده صلح‌آميز از انرژي هسته‌اي را حق مسلم خود مي‌دانند.
خطيب جمعه تبريز در ادامه با بيان اينكه ملت ايران عزمش را جزم كرده تا به رفيع‌ترين قله‌هاي علمي به خصوص در زمينه هسته‌اي برسد، اظهار داشت: تجربه نشان داده است كه جمهوري اسلامي به ‌هر ميزان كه در عرصه‌هاي مختلف به پيشرفت‌هاي بزرگ نائل شود، به همان ميزان بر كينه‌ورزي‌هاي دشمنان انقلاب اسلامي به سركردگي آمريكا افزوده خواهد شد.
وي با بيان اينكه تهديد دشمنان كوچك‌ترين تاثيري در حركت ملت بزرگ ايران ندارد، افزود: غرب چه بخواهد و چه نخواهد بايد به اين نكته توجه داشته باشد كه دستيابي ايران به چرخه سوخت هسته‌اي، اقتدار و عظمت جمهوري اسلامي ايران را در دنيا انكارناپذير ساخته است.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي با اشاره به توافق روز گذشته آمريكا و غرب در مورد فعاليت‌هاي نظامي هسته‌اي خود خاطر نشان كرد: در اين اجلاس كه قرار بود در موضوع نابودسازي كلاهك‌هاي هسته‌اي تصميمي اتخاذ شود، تنها بر سر كاهش اين كلاهك‌ها توافق صورت گرفت و اين فعاليت‌هاي نظامي در حالي صورت مي‌گيرد كه با فعاليت‌هاي صلح‌آميز هسته‌اي ايران مخالفت مي‌شود.
وي با اشاره به ديدار رهبر معظم انقلاب با جمعي از مسئولان كشوري خاطرنشان كرد: ايشان در اين ديدار فرمايشات مهمي ايراد كردند و مسئولان رابه وحدت در تصميمات بزرگ توصيه فرمودند.
امام جمعه تبريز با اشاره به اهميت موضوع هدفمند كردن يارانه‌ها تاكيد كرد: مجلس و دولت همانگونه كه مقام معظم رهبري فرمودند در اين موضوع توافق مطلوبي داشته باشند تا ملت طعم شيرين اين طرح را احساس كنند.
وي با اشاره به تحولات سياسي و اجتماعي در قرقيزستان اظهار داشت: گروه‌هاي ضد دولتي عليه سياست‌هاي غرب‌گرايانه دولت اين كشور شورش كردند و با فرار رئيس جمهور دست‌نشانده آمريكا دولت موقت در اين كشور تشكيل شد.
خطيب جمعه تبريز خاطر نشان كرد: در اينكه اين حركت مردمي بوده يا دست‌هاي پنهاني در آن دخالت داشته است نمي‌توان با قاطعيت اعلام نظر كرد، اما پيام اين حركت اين است كه سياست‌هاي سلطه‌جويانه آمريكا در سراسر جهان با شكست مواجه شده است.
نماينده مجلس خبرگان رهبري به سالروز قطع ارتباط ايران و آمريكا اشاره كرد و افزود: اين روز همانگونه كه بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي فرمودند روز جشن ملت ايران است چرا كه موجب رشد و پيشرفت ملت ايران و همت آنان شد.
آيت‌الله شبستري همچنين با اشاره به سفر رئيس جمهور به آذربايجان غربي و مصوبات اين سفر تاكيد كرد: تصويب احياي درياچه اروميه كه به عهده وزارت كشور گذاشته شده، اقدامي مبارك و مهم است كه بايد با جديت پيگيري شود. 


نوشته شده در   جمعه 20 فروردين 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode