ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 فروردين 1389     |     کد : 7013

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي: همت مضاعف اقتدار نظام اسلامي را اعتلا مي‌بخشد

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي با اشاره به نامگذاري امسال از سوي رهبري با عنوان كار مضاعف و همت مضاعف گفت: با اتكا به اين شعار امسال شاهد اقتدار بيشتر نظام خواهيم بود.

 
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي با اشاره به نامگذاري امسال از سوي رهبري با عنوان كار مضاعف و همت مضاعف گفت: با اتكا به اين شعار امسال شاهد اقتدار بيشتر نظام خواهيم بود.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز آيت‌الله محسن مجتهدشبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني اين شهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب امسال را سال كار مضاعف و همت مضاعف نامگذاري كردند و در مشهد مقدس هم توضيحات بيشتري ارائه دادند، ايشان از همه خواستند نسبت به گذشته فعال‌تر باشند هرچند كه در 30 سال گذشته كارهاي بزرگي انجام شده اما كافي نبوده از اين رو مردم و مسئولان بايد دوشادوش هم در راه اعتلاي نظام گام‌هاي بزرگي بردارند.
وي افزود: دهه چهارم انقلاب دهه پيشرفت است و در اين دهه بايد شاهد توسعه بيش از پيش در تمام عرصه‌ها باشيم، البته دولت در اين زمينه بايد با برنامه‌ريزي مدون نقش تأثيرگذاري خويش را به نحو احسن انجام دهد.
امام جمعه تبريز بيان داشت: همه اين پيام رهبري را شنيدند و با دل و جان در اين راه گام‌هاي اساسي برخواهند داشت تا سرافرازي نظام بيش از پيش به ثمر بنشيند.
مجتهدشبستري عنوان داشت: اميد است مسئولان نظام بيش از گذشته فعال باشند تا در سايه مشاركت همگاني توسعه، ترقي و اعتلاي نظام رقم بخورد.
وي همچنين با اشاره به دوازدهم فروردين روز جمهوري اسلامي با گراميداشت اين روز تصريح كرد: در حقيقت نهال انقلاب كه با نثار خون هزاران جوان اين مرز و بوم به بار نشست از 12 فروردين تثبيت شد و مردم در اين روز با تعيين نوع حكومت هويت واقعي خويش را به منسه ظهور رساندند و ثابت كردند كه قائل به جمهوري اسلامي به ويژه اسلاميت نظام هستند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي گفت: اصول مترقي در قانون اساسي جمهوري اسلامي بنا شده كه مهم‌ترين آن ولايت فقيه است، امنيت، عزت و استقلال امروز ايران اسلامي در سايه پيروي از ولايت تحقق يافته است و توطئه‌ها در اين چند سال پس از پيروزي انقلاب با حاكميت ولايت فقيه يكي پس از ديگري خنثي شده است.
مجتهدشبستري با اشاره به روز 19 فروردين سالروز شهادت آيت‌الله صدر و خواهرش بنت‌الهدي به دست رژيم بعثي عراق شهادت آنان را گرامي داشت.
امام جمعه تبريز با اشاره به آزادي ديپلمات ربوده شده ايراني در پيشاور پاكستان، اين اقدام را افتخار ديگري براي نظام اسلامي ايران تلقي كرد. 


نوشته شده در   جمعه 13 فروردين 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode