ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 7 فروردين 1389     |     کد : 6934

امام جمعه موقت تبريز گفت: همت مضاعف ايران را به الگويي براي مردم جهان مبدل مي‌سازد.

امام جمعه موقت تبريز: همت مضاعف ايران را به الگويي براي مردم جهان مبدل مي‌سازد...

امام جمعه موقت تبريز: همت مضاعف ايران را به الگويي براي مردم جهان مبدل مي‌سازد.
امام جمعه موقت تبريز گفت: همت مضاعف ايران را به الگويي براي مردم جهان مبدل مي‌سازد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، حجت‌الاسلام علي حاجي‌زاده در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر در مصلاي امام خميني (ره) با اشاره به نامگذاري امسال به نام همت مضاعف و كار مضاعف از سوي مقام معظم رهبري اظهار داشت: اين نامگذاري از سوي معظم‌له نوعي اميد را در فضاي جامعه ايجاد كرد.
وي تصريح كرد: البته تمام سال‌هاي ما بايد سال همت مضاعف و كار مضاعف باشد، ولي نام‌گذاري امسال پس از پيشرفت‌هاي علمي كه در سال گذشته داشته، اين نويد را مي‌دهد كه با تلاش مضاعف مسئولان و برنامه‌ريزان كشور در آينده‌اي نه چندان دور، شاهد پيشرفت‌ و مطرح شدن ايران در عرصه‌هاي مختلف علمي باشيم.
امام جمعه موقت تبريز با اشاره به فرا رسيدن سال جديد و پيام مهم نوروزي رهبر معظم انقلاب اضافه كرد: تمام همت و تلاش مردم و مسئولان بايد در راستاي تحقق اين شعار مهم باشد.
حاجي‌زاده با قرائت بخش‌هايي از پيام مقام معظم رهبري خاطرنشان كرد: اهميت اين پيام در همت مظاعف و كار مضاعف در سال جاري است و همان گونه كه معظم‌له فرمودند اين شعار افق برنامه‌ها و محورهاي تلاش در سال جديد را معرفي مي‌كند.
وي بيان داشت: ملت هميشه چندگام از مسئولان جلوتر است و همانطور كه در حوادث بعد از انتخابات ديديم ملت نداي رهبري را با گوش جان شنيد و با همتي وصف‌ناپذير در صحنه حضور يافت و فتنه‌هاي دشمن را در نطفه خفه كرد.
امام جمعه موقت تبريز عنوان داشت: مسئولان نيز بايد مضاعف همت كنند تا به اين حضور پرشور مردم پاسخي درخور داده شود و چنين پاسخي تنها با خدمتگزاري بيشتر ميسر مي‌شود.
حاجي‌زاده ادامه داد: در كار مضاعف نيز مردم و مسئولان بايد دوش به دوش هم باشند تا آباداني و توسعه ايران اسلامي روند پرشتاب‌تري يابد و گام‌هاي بلندتري در رسيدن به وضعيت مطلوب برداشته شود.
وي با اشاره به شرارت‌هاي اسرائيل در منطقه تاكيد كرد: اسرائيل شرارت‌هاي جديدي را با هدف سرپوش گذاشتن به ناكامي خود در جنگ 22 روزه غزه دنبال مي‌كند و حملاتي را به نواره غزه انجام داده است.
امام جمعه موقت تبريز با اشاره به تهديدهاي اسرائيل عليه حزب‌الله لبنان خاطرنشان كرد: حزب‌الله لبنان امروز آماده‌تر از شرايط جنگ 33 روزه است و تجربيات و توان بيشتري را به دست آورده است و حمله مجدد اسرائيل به لبنان تودهني محكم حزب‌الله را در پي دارد.
حاجي‌زاده با اشاره به سكوت حيرت‌آور كشورهاي عربي نسبت به شرارت‌ها و جنايت‌هاي اسرائيل در ساخت معبد يهودي در كنار مسجد القصي و ادامه شهرك‌سازي تاكيد كرد: اين سكوت‌ها در حالي ادامه ميابد كه اگر اعراب حركتي جدي در برابر اسرائيل انجام دهند اين رژيم قادر به اين همه جنايت نيست.
وي با اشاره به نقش جمهوري اسرائيل در بازدارنگي جنايات اسرائيل گفت: جمهوري اسلامي مانعي جدي در برابر زياده‌خواهي‌ها و طرح نيل تا فرات اسرائيل بوده است.
امام جمعه موقت تبريز به انتخابات عراق اشاره كرد و اظهار داشت: اين دومين انتخابات در اين كشور از سال 2005 است و آمريكا و غرب و برخي كشورهاي عربي منطقه به همراه گروه‌هاي وابسته به غرب مشكلات و دردسرهاي زيادي در مسير برگزاري اين انتخابات ايجاد كرده‌اند.
حاجي‌زاده تصريح كرد: در انتخابات جاري عراق جرياناتي مانند انتخابات ايران رخ داد و افرادي قبل از پايان انتخابات خود را برنده انتخابات معرفي كرده و سعي در تغيير مسير صحيح انتخابات كردند.
وي با اشاره به اهداف شوم غرب و آمريكا از تخلفات گسترده در انتخابات عراق خاطرنشان كرد: اين فعاليت‌ها با هدف شوم حذف قدرت تشيع در عراق صورت مي‌گيرد.
امام جمعه موقت تبريز اظهار داشت: آمريكا و استكبار جهاني به خوبي مي‌دانند كه تشيع و اسلام ناب مانعي جديد در برابر اهداف شوم آنان است و در برابر آنان سازش نخواهد كرد و به همين جهت با تمام تلاش سعي در تضعيف قدرت تشيع دارند.



نوشته شده در   شنبه 7 فروردين 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode