ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 14 آذر 1388     |     کد : 5774

امام جمعه تبريز:دانشجويان اجازه سوء استفاده به مغرضان را ندهند

امام جمعه تبريز با تاكيد بر روحيه استكبار ستيزي دانشجويان از آنان خواست اجازه سوء استفاده به يك عده مغرض را ندهند...

 امام جمعه تبريز با تاكيد بر روحيه استكبار ستيزي دانشجويان از آنان خواست اجازه سوء استفاده به يك عده مغرض را ندهند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر با اشاره به فرا رسيدن عيد غدير خم تصريح كرد: منابع اهل سنت و شيعه بر واقعه غدير و حقانيت ولايت و امامت علي (ع) دلالت دارد.
وي با بيان اينكه رهبري حضرات معصومين (ع) با مستندات قرآني استوار است، تاكيد كرد: اين رهبري الهي در زمان غيبت معصومان از سوي ولي فقيه تداوم مي‌يابد و رمز موفقيت و پيشرفت جامعه است.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي تاكيد كرد: پيروزي انقلاب اسلامي و رهبري بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي نمونه بارز اين رهبري الهي بود كه پس از ايشان نيز با رهبري خلف صالح ايشان اين رهبري الهي مبتني برسيره معصومان ادامه يافته است.
وي تصريح كرد: عيد غديرخم عيد اسلام است و همه بايد پاسدار حريم ولايت و پيرو راستين خانداران عصمت و نبوت و مروج مكتب علوي و تشييع باشيم.
شبستري ادامه داد: عيد غدير زيربناي مديريت جامعه اسلامي و سرمايه‌اي براي حكومت صالحان است، افزود: روز عيد غدير روز انعقاد اتحاد و انسجام اسلامي مسلمان اعم از شيعه و سني در سراسر جهان است.
خطيب جمعه تبريز در ادامه با اشاره به فرا رسيدن 16 آذر و روز دانشجو تصريح كرد: جنبش دانشجويي از سال 1332 با روحيه ضد استكباري خود بيداري خود را نشان دادند.
وي افزود: كساني كه اين بيداري را متعلق به دوران اصلاحات مي‌دانند در حقيقت به ساحت مقدس جنبش دانشجويي توهين مي‌كنند.
مجتهد شبستري با اشاره به مختصات خاص جنبش دانشجويي تصريح كرد: هم دوستان و هم دشمنان به اين جنبش چشم دوخته‌اند و اگر دانشجوي در مسيري قرار گيرد كه مغرضان بخواهند از آن سوء استفاده كنند اين جريان مخرب خواهد بود.
وي گفت: دانشجويان عزيز بايد به رهنمودهاي مقام معظم رهبري كه در هر فرصتي براي دانشجويان توصيه‌هايي دارند،گوش فرا داده و با تبعيت از ايشان كه الهام گرفته از قرآن و سنت است،راه رسيدن به قله‌هاي سعادت را به سلامت طي كنند.
امام جمعه تبريز در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تصويب قطعنامه ضد ايراني در آژانس انرژي اتمي گفت: البرادعي در آخرين روزهاي مسئوليت خود به ملت ايران خيانت كرد.
وي افزود: اين قطعنامه در حالي تصويب شد كه البرادعي در سفرهاي متعدد خود به ايران برصلح‌آميز بودن فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران تاكيد كرده بود و اين قطعنامه كاملاً سياسي بوده و ملت ايران نيز تسليم آن نمي‌شود.
آيت الله شبستري درادمه با اشاره به تداوم كشتار مردم شيعه يمن تصريح كرد: بايد با محاكمه جنايتكاران كه در يمن و منطقه سعده اين كشور مرتكب جنايت و نسل كشي مي‌شوند از ادامه جنايت‌ها جلوگيري كرد.


نوشته شده در   شنبه 14 آذر 1388  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode